گادوین منشا به پرسپولیس بازمی‌گردد؟

اعتمادآنلاین|

با وجود اینکه نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز به صورت رسمی آغاز نشده، اما هر روز گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد برخی بازیکنان شنیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، از طرفی گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان امسال عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ قرار دارد.

با این حال گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده این مهاجم ۳۲ ساله می‌شود. او خودش علاقه زیادی دارد که به جمع سرخپوشان بازگردد اما باشگاه هنوز برای جذب او اقداماتی انجام نداده است.

باشگاه پرسپولیس روی برخی گزینه‌های دیگر مانند خط حمله تاکید دارد و به همین خاطر اگر جذب گزینه‌های نخست پرسپولیس برای خط حمله نهایی نشود، باشگاه به سمت جذب منشا خواهد رفت.

پست بعدی

اعتراف گل محمدی به شکست در فصل نقل و انتقالات

س مه 24 , 2022
اعتمادآنلاین| حالا که آتش انتقادها از یحیی گل‌محمدی و کادرش فروکش کرده و هواداران پرسپولیس دوباره فاز حمایت از تیم محبوب‌شان را گرفته‌اند بحث تقویت تیم و یارگیری خوب در فصل نقل و انتقالات مطرح است و اینکه گل‌محمدی چه برنامه‌هایی برای تیمش خواهد داشت. به گزارش خبرورزشی، با این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000