صهیونیست‌ها درصدد ساخت شهرک جدید در قدس شرقی

اعتمادآنلاین|

شهرک "جفعات شکید" که برای ساخت آن برنامه‌ریزی شده، بخشی از مجموعه شهرک‌های جنوبی قدس شرقی است و تعدادی از آنها به صورت کامل در محله‌های مسکونی ساخته‌ شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، این در حالیست که منتقدان اعلام کردند که این شهرک‌سازی‌ها هرگونه امید برای راهکار تشکیل دو کشوری را از بین می‌برد.

سازمان حقوقی اسرائیل "عیر عمیم" اعلام کرد، طرح این شهرک‌سازی که عصر دوشنبه با آن موافق شد گام اصلی در روند بروکراسی است که ممکن است قبل از آغاز ساخت، ماه‌ها و یا سال‌ها ادامه یابد.

اسرائیل قدس شرقی را در اقدامی که جامعه جهانی به رسمیت نمی‌شناسد، به اراضی اشغالی خود الحاق کرد و مدعی شد کل این شهر "پایتخت" یکپارچه آن است در حالی که فلسطینیان ساکن این شهر با تبعیض سیستماتیک به ویژه در خصوص مسأله برنامه‌ریزی شهری رو به رو هستند که این موضوع باعث شده که ساخت منازل جدید یا توسعه منازل کنونی برای آنها بسیار دشوار شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکاوی سوءاستفاده برخی مدیران فرصت‌طلب از راهپیمایی اربعین

س سپتامبر 6 , 2022
آفتاب‌نیوز نوشت: با توجه به گردش مالی بالای این روزها در قالب ارسال هزاران کامیون کمک به مواکب و ضعف ساختاری در اجزاء دولت، آیا نباید نگران سوء‌استفاده برخی بود. موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز از جمله ده‌ها مثالی هستند که تلاش کردند در قالب سوء استفاده از عناوین و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000