آغاز معاملات توافقی دلار در کانال ۲۸ هزار تومان

اعتمادآنلاین|

اواخر خردادماه بود که بانک مرکزی برای ساماندهی بازار ارز در تعامل با کانون صرافی‌ها، صرافی‌های معتبر و صادرکنندگان به این جمع‌بندی رسید که بازار توافقی عرضه و تقاضا راه‌اندازی شود. سپس امکان معاملات توافقی ارز در صرافی‌ها و بازار متشکل ارزی فراهم شد.

به گزارش ایرنا، امروز (سه‌شنبه،‌ ۱۵ شهریورماه) در آغاز به کار فعالیت بازار توافقی ارز، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان و با حجم ۱۰ هزار دلار معامله شد.

معاملات توافقی دلار در روز کاری گذشته معاملاتی (دوشنبه، ۱۴ شهریورماه) کار خود را با ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز کرده بود و در پایان با نرخ ۲۸ هزار و ۷۴۹ تومان به کار خود پایان داد. حجم معاملات روز گذشته ۱۴ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۷۰۰ دلار بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

16 بانک دیگر هم ارز اربعین پرداخت می‌کنند

س سپتامبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| «مصطفی قمری وفا» در توئیتر نوشت: بانک مرکزی در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی علاوه بر پنج بانک عامل قبلی، تمامی شعب ارزی ۱۶ بانک دیگر را هم با اولویت شهر تهران و کلان‌ شهرها مکلف کرد تا ارز اربعین با نرخ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000