یک داعشی مخوف کشته شد

اعتمادآنلاین|

منابع امنیتی سوری از هلاکت یک تروریست برجسته داعشی در عملیات نیروهای امنیتی این کشور در حومه درعا خبر دادند.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری سانا، یک منبع امنیتی سوری در این باره اعلام کرد: مقامات امنیتی ذیصلاح با انجام یک عملیات ویژه تروریست «محمد ایاد عبدالرزاق» ملقب به «ابوقاسم العقرباوی» را در حومه درعا به هلاکت رساندند.

این منبع افزود : العقرباوی یک تروریست بود که در بسیاری از ترورها و حملات تروریستی که در ماه های گذشته رخ داد، از جمله هدف قرار دادن اتوبوس‌های ارتش سوریه دست داشته است.

علی رغم آزادسازی شهرهای سوریه و پایان خلافت ادعایی گروهک تکفیری داعش اما اعضای این گروهک در قالب هسته‌های کوچک چند نفره هر از گاهی به نظامیان و غیرنظامیان یورش برده و تلفات انسانی و مالی به جا می‌گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حذف نظام قیمت‌گذاری، خیر محض است و فساد، رانت و اتلاف منابع را کم می‌کند

س سپتامبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| عباس عبدی تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در بخش پایانی یادداشتی با عنوان «قیمت‌گذاری دستوری و فساد نظام‌مند» در روزنامه اعتماد نوشت: متأسفانه این روزها که در نقد قیمت‌گذاری دستوری می‌نویسم برخی از افراد رسانه‌ای و کم‌اطلاع نواصولگرا پیاپی می‌گویند که چرا زمان روحانی اینها را نمی‌گفتید؟ در حالی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000