سمند ۱۰ میلیون تومان ارزان شد/ آخرین قیمت دنا، تیبا، پژو و پراید

اعتمادآنلاین|

بررسی بازار خودرو حاکی از آن است که نوسانات قیمتی در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته به کف رسیده است و تنها تعداد کمی از خودروهای موجو در بازار در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در بین خودروهای کوییک موجود در بازار کوییک دنده‌ای ای مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است و کوییک آر مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای سمند نیز این نوسانات قیمتی رخ داده است به طوری که سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت روز خودرو

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قیمت روز گوشت قرمز در بازار خرده فروشی/ قلم گوساله چند؟

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. به گزارش خبر آنلاین، به نقل از ​سایت بازار، قیمت انواع گوشت قرمز در چهاردهم شهریور ۱۴۰۱ به شرح زیر است: آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 نتیجه بر اساس 0 رای موافق و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000