کشف 4 تن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در شهرضا

اعتمادآنلاین|

سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مرغ گرم که به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف کردند.

​به گزارش فارس، وی با بیان اینکه اطلاعات درج شده در بارنامه خودرو با بار آن همخوانی نداشت افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون ۴ تُن مرغ گرم خارج از شبکه توزیع کشف شد.

قرقانی ارزش مرغ‌های گرم مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: از مردم و شهروندان خواستاریم که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پست بعدی

پاسخ غذا و دارو به ماجرای کمبود شیرخشک رژیمی

ش مه 14 , 2022
اعتمادآنلاین| بهادر صید محمدیان در مورد علت کمبود شیرخشک کودکان مبتلا به آلرژی در برخی استان‌های کشور، گفت: عدم به موقع تخصیص ارز و تسویه حساب طلب ارزی شرکت‌های خارجی باعث شد که محموله‌های بعدی شیرخشک به صورت اعتباری به ایران ارسال نشود. ​ به گزارش فارس، وی ادامه داد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000