سفارت ایران در افغانستان حادثه تروریستی کابل را محکوم کرد

اعتمادآنلاین|

سفارت جمهوری اسلامی ایران وقوع حادثه تروریستی در نزدیکی سفارت روسیه در کابل که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از اتباع افغانستان و همچنین دو تن از کارمندان آن سفارت شده را شدیدا محکوم می نماید و تاثر عمیق خود را اعلام داشته؛ امیدوار است عاملان این حادثه در اسرع وقت دستگیر و مجازات شوند.

به گزارش ایسنا، امروز انفجاری در کابل، جایی که سفارت روسیه در افغانستان در آن قرار دارد، رخ داده که در همین راستا رویترز به نقل از یک منبع پلیس افغانستان اعلام کرد: یک بمب گذار انتحاری که در حال نزدیک شدن به سفارت روسیه بود توسط محافظان طالبان هدف گلوله قرار گرفت.

براساس اخبار اعلام شده در نتیجه انفجار ۲۵ نفر کشته یا زخمی شدند و یک منبع در سفارت روسیه هم اعلام کرد که دو عضو هیات دیپلماتیک روسیه در کابل در این انفجار کشته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعلام نتایج جلسه دوم مذاکرات ملی عراق

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| ​مقامات عراقی امروز (دوشنبه) دومین جلسه مذاکرات ملی را برای بررسی تحولات سیاسی با حضور نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق برگزار کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از فرات نیوز، نتایج جلسه دوم مذاکرات ملی عراق به شرح زیر است: -حاضران تأکید کردند که تحولات سیاسی و اختلافات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000