جلسه سرنوشت‌ساز برای تیم ملی فوتبال/ کی‌روش جانشین دراگان می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

داود پرهیزکار، سرپرست دبیرکلی فدراسیون صبح امروز با ارسال دعوت‌نامه به اعضای هیئت رییسه خواستار تشکیل جلسه فوری برای صبح فردا شد. هر چند تا الان دستور جلسه فردا مشخص نشده اما می‌توان حدس زد، تصمیم گیری در مورد تیم ملی از اولویت برخوردار است.

به گزارش خبرورزشی، با یک سرچ ساده درباره مواضع مهدی تاج در خصوص دراگان اسکوچیچ و حفظ او در کسوت سرمربیگری تیم ملی به این نتیجه می‌رسید که رییس فعلی فدراسیون حمایتی ساده هم از مربی کروات نداشته و در عوض از خاطراتش با کارلوس کی‌روش به نیکی یاد کرده و به صراحت اعلام کرد این مربی پرتغالی در تفکراتش جا دارد و برای همکاری دوباره با او به صورت جدی فکر می‌کند.

البته این همه ماجرا نیست. رحیم زارع، یکی از نمایندگان مجلس که از جمله حامیان مهدی تاج بود تا حدودی تفکرات او را لو داد و اعلام کرد از بین کارلوس کی‌روش، برانکو ایوانکوویج و امیر قلعه نویی یکی به عنوان سرمربی کارش را در تیم ملی ایران شروع خواهد کرد. صحبت های این نماینده مجلس احتمال تغییر سرمربی تیم ملی را بیشتر از قبل کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید در ساعت آینده چه اتفاقی برای نیمکت تیم ملی رخ می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هیچوقت از نفت یا گاز به عنوان اهرم فشار استفاده نکردیم

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در وین در صفحه توییترش نوشت: غرب از تحریم‌های بی‌رحمانه به عنوان یک سلاح استفاده می‌کند، در حالی که ایران به دنبال روابط عادی با تمامی دولت‌های قانونی و غیرمتخاصم است. ایران هیچ گاه از نفت یا گاز به عنوان یک اهرم فشار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000