انتقاد روزنامه اطلاعات به بازداشت یک کارگردان/ حیثیت کشور زیان می‌بیند

اعتمادآنلاین|

روزنامه اطلاعات نوشت: چرا کارگردان فیلم ایرانی را که صدها میلیون مخاطب دارد هنگام نمایش در جشنواره بین المللی بازداشت می کنیم؟

فرض کنیم یک هنرمند که اثر یا کارهای او در دنیا شناخته شده و از یک شهرت بین‌المللی برخوردار است سر و کارش با دادگاه بیفتد و قاضی محترم هم بنا به وظیفه و تلقی‌ای که از قانون دارد، و اطلاعی هم از جایگاه بین‌المللی متهم خود ندارد، علیه هنرمند حکمی صادر کند و فرد یا افراد مورد نظر راهی زندان شود.

ظاهر امر این است که بنا بر ادله و شواهد قانونی با این هنرمند بر خورد شده اما وقتی در یک جشنواره جهانی که ده‌ها و بلکه صدها میلیون نفر مخاطب دارد اعلام میشود که «فیلمی که در جشنواره بین‌المللی نشان داده می‌شود متعلق به یک هنرمند ایرانی است که فعلا در کشورش در زندان به سر می‌برد»، می‌توان حدس زد که چه زیانی متوجه حیثیت کشور می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اگر سینما یک جا بماند موجب مرگ و انحطاط است

د سپتامبر 5 , 2022
مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «درخت خاموش» محصول سینمای ایران و ترکیه با حضور سازندگان فیلم اهالی رسانه ،هنرمندان و شخصیتهای فرهنگی توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000