نقش نیروی دریایی ارتش در تامین امنیت تنگه هرمز راهبردی است

اعتمادآنلاین|

با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجهیزات جدید به ناوگان جنوب نیروی دریای راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس الحاق شد.

به گزارش مهر، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش گفت: امروز دو فروند شناور سطحی موشک انداز، یک فروند ناو لجستیکی و یک فروند زیر دریایی کلاس غدیر به ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق شد.

وی افزود: این شناورها با توان به علم و فناوری داخلی بازسازی و نوسازی شده است که از فردا برای تامین امنیت کشور آماده اعزام به دریا هستند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: نقش نیروی دریایی راهبردی ارتش در امنیت تنگه هرمز، باب المندب، دریای عمان، اقیانوس هند و دریای سرخ یک نقش راهبردی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز توانمندی نیروی دریایی ارتش امنیت مردم، منافع ملی، تاسیسات نفتی و سواحل و ناوگان کشور و در برخی موارد شناورهای مرود تهاجم را تامین کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جزئیات حمله گرگ به 7 نفر از اهالی روستای آبگرم شهرستان تیران‌ و کرون

ی سپتامبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| میثم استکی ابراز داشت: صبح روز جمعه طی تماسی از حمله گرگ به مردم روستای آبگرم شهرستان تیران‌ و کرون مطلع شدیم که سریعا در محل حاضر شده و با رعایت کلیه موارد بهداشتی نمونه‌برداری از لاشه گرگی که توسط مردم تلف شده بود انجام شد. ​به گزارش فارس، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000