دمشق مداخله آمریکا در امور داخلی چین را محکوم کرد

اعتمادآنلاین|

وزارت امور خارجه سوریه امروز (یکشنبه) در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ما شدیدا ادامه تشدید تنش نظامی توسط ایالات متحده و تهدید صلح و امنیت بین المللی در سراسر جهان از طریق معامله تسلیحاتی تحریک آمیز توسط دولت ایالات متحده به تایوان را محکوم و و بر حمایت خود از اصل «چین واحد» تاکید می‌کنیم و در دفاع از حاکمیت و امنیت چین در کنار چین قرار داریم.

به گزارش ایسنا، به گزارش خبرگزاری سانا، در ادامه این توئیت آمده است: سوریه همواره حمایت مطلق و نامحدود خود را از تلاش‌ها و مواضع اصولی چین در برابر تلاش‌های مداخله خارجی در امور داخلی خود، چه در تایوان، هنگ کنگ یا سین کیانگ، تأیید می‌کند.

هم‌چنین سوریه بر حق غیر قابل مذاکره یا چانه‌زنی چین درباره حفاظت از حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی خود تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعزام ۴ فروند بالگرد وزارت دفاع برای اطفای حریق جنگل‌های آذربایجان شرقی و گیلان

ی سپتامبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| «سید مهدی نامجوی» معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از اعزام بالگردهای آب‌پاش به منطقه جنگلی خداآفرین آذربایجان شرقی و امیرکُلایه لاهیجان در استان گیلان خبر داد. به گزارش ایسنا، نامجوی افزود: برابر گزارش‌های واصله و درخواست دستگاه‌های بهره‌بردار سازمان جنگل‌ها و محیط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000