قاتلان 2 مامور پلیس به دار آویخته شدند

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتلان شهدای پلیس ستوان یکم محمدحسین دانشمندی و گروهبان یکم احمد بالش آبادی به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تیراندازی اشرار مسلح به سمت ماموران گشت پلیس راه در محور زاهدان، خاش در حین انجام وظیفه در اردیبهشت ماه سال 1392، متاسفانه دو نفر از کارکنان گشت پلیس راه به هویت های ستوانیکم محمد حسین دانشمندی و گروهبانیکم احمد بالش آبادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از ارتکاب این جنایت توسط اشرار مسلح، شناسایی و دستگیری متهمان توسط ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته بود که سرانجام قاتلان به هویت های ع-ق ، ن-ق در خرداد ماه سال 1392 در طی یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سرانجام دو عامل این جنایت پس از تائید حکم محکومیت به قصاص نفس در دیوان عالی کشور، سحرگاه دوازدهم شهریور ماه به سزای عمل خود رسیده و به دار مجازات آویخته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

پست بعدی

پوتین گفت اگر شما از برجام خارج شده‌ بودید، ترامپ نفس راحتی می‌کشید

ی سپتامبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| کتاب «بدون دود و آتش و خون» روایت های جالب و جدیدی را در گفت و گو با حسن روحانی رئیس جمهور سابق و دولتمردانش منتشر کرده است.این کتاب که نوشته ی بهراد مهرجو و ولی خلیلی است، «گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران» است. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000