درخواست جدید عضو هیات تحقیق و تفحص؛ تخلفات بانک ها را در اختیار مجلس قرار دهید

اعتمادآنلاین|

محسن علیزاده اظهار کرد: بعد از آغاز شکل‌گیری هیات تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری غیردولتی، اولین جلسه هیات با مدیران بانک‌های خصوصی و موسسات مالی اعتباری غیردولتی برگزار شد و همه مواردی که دنبال آن هستیم را تبیین کردیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پس از آن مکاتبات بسیار زیادی با دستگاه‌های ناظر در حوزه بانکی و بانک مرکزی و بانک‌های خصوصی صورت گرفت مبنی بر این‌که موارد مورد نیاز مربوط به محورهای تحقیق و تفحص را در اختیار ما قرار دهند. در همین راستا هم درگاه اینترنتی در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شده است.

علیزاده اظهار کرد: از همه مردم و صاحبنظران اقتصادی و کارشناسان بانکی خواسته‌ایم که تخلفات و انحرافات احتمالی بانک‌های خصوصی را به ما بدهند تا این‌که بتوانیم به صورت موردی این موارد را بررسی کنیم.

وی در پایان گفت: با توجه به این‌که این سامانه راه‌اندازی شده و در دسترس است از همه صاحب‌نظران و مطلعان و کسانی که انحرافات بانک‌های خصوصی را دیده و رصد و شناسایی کردند می‌خواهیم که اطلاعات خود را به ما بدهند.

پست بعدی

مغرب از رژیم صهیونیستی پهپادهای «هرمس» خریداری می‌کند

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه «لودیسک» مغرب از تلاش دولت «رباط» برای خرید پهپاد تهاجمی و شناسایی «هرمس ۴۵۰» از رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش فارس، به نوشته وبگاه دیفنس عربیک، این پهپاهاد به موشک لیزری «نمرود» مسلح هستند. موشک‌هایی که بارها در ترور رهبران مقاومت در لبنان و سوریه و غزه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000