خرید روغن آفتابگردان خالص تصفیه نشده یزد

به دلیل میزان بسیار کم و محدود اسید چرب اشباع شده در روغن آفتابگردان و استفاده از آن برای سرخ کردن و تفت دادن مواد غذایی مانند میگو، فیله مرغ، فیله گوشت گوساله و گوسفند کاملا  بلامانع است و روغن خالص آفتابگردان سرشار از ویتامینها و املاح معدنی می باشد.

لذا بهتر است حین سرخ کردن مواد غذایی، حرارت را کم کرد چرا که در غیر این صورت حرارت بالا باعث از دست رفتن بخش اعظم خواص این محصول غذایی شده و مواد مفید آن تبدیل به مواد سرطان زا می شود.

بنا به تحقیقات دانشمندان و محققین روغن آفتابگردان خالص و روغن زیتون خالص باید به رنگ زرد روشن بوده و کاملا شفاف و فاقد مواد معلق باشد، این محصول روغنی کاملا مناسب برای پخت و پز و تهیه انواع سالاد و سس سالاد است و ناگفته نماند که استفاده از روغن آفتابگردان خالص تنها محدود به موارد گفته شده نیست و امروزه از این روغن گیاهی در صنعت برای ساخت و تهیه انواع صابون و مواد شوینده همچون شامپوهای گیاهی با رایحه های مختلف استفاده بهینه ای می شود.

امروزه در بازار محصولات غذایی یافتن روغن آفتابگردان طبیعی امری بسیار دشوار است، چرا که متاسفانه به دلیل تولید انبوه روغنهای غیر طبیعی توسط شرکتهای مختلف، شهروندان قادر به تشخیص نوع اصل و طبیعی این محصول نبوده و بدون اطلاع و آگاهی از مضرات و خطرات احتمالی روغنهای غیر طبیعی، آنها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهند که همین امر منجر به بروز خطرات جبران ناپذیری می شود.

روغن آفتابگردان تصفیه نشده

روغن تصفیه نشده آفتابگردان را می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده این محصول به صورت آنلاین و با حداقل هزینه خریداری کنید به دلیل اینکه در خرید غیر حضوری، هزینه های حمل و نقل برای خریداران عمده کاهش پیدا می کند، این نوع خرید از نظر اقتصادی برای آنان مقرون به صرفه تر خواهد بود مزیت دیگر خرید آنلاین روغن تصفیه نشده آفتابگردان این است که به محض ثبت سفارش شما، این محصول در اسرع وقت به آدرس‌ تان ارسال و تحویل شما داده خواهد شد.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم روغن آفتابگردان را همچون روغن زیتون می توان به صورت تصفیه شده یا بکر و فرابکر در بازار فروش پیدا کرد برخی افراد طعم و بوی روغنهای مختلف را نمی پسندند، بر همین اساس در کارخانه فرآوری روغن، با افزودن مواد شیمیایی مختلف و تحت تاثیر حرارت، بو و طعم این روغنها گرفته شده و سپس به بازار فروش ارائه می شوند طبیعی است.

 روغن تصفیه شده خواص و ارزش تغذیه ای روغن آفتابگردان تصفیه نشده را نخواهد داشت اگر شما به ارزش تغذیه ای روغن آفتابگردان بیشتر از طعم و بوی آن اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم روغن آفتابگردان تصفیه نشده را مصرف کنید.

هنگامی که برای خرید روغن آفتابگردان به بازار فروش این محصول مراجعه می کنید، با دو نوع روغن جامد و مایع مواجه می شوید این روغن پر مصرف تمام خواص و فواید دانه آفتابگردان را در خود حفظ نموده است چربی روغن آفتابگردان از نوع چربی غیر اشباع بوده و مصرف آن موجب بالا رفتن چربی خون نخواهد شد روغن آفتابگردان جامد دارای درصد بسیار ناچیزی اسید اولئیک می باشد این روغن هضم آسانی داشته و به تقویت دستگاه گوارش کمک می کند.

روغن آفتابگردان یزد

دلیل اینکه افراد از این روغنها استفاده می کنند از جهتی بر می گردد به خواص و ویتامینهایی که دارد و از طرف دیگر به دلیل نقطه دود بالایی است که دارد یعنی شما می توانید از این نوع روغنها چند بار استفاده کنید و مانند روغنهای دیگر با یک بار داغ شدن خراب نمی شود.

روغن آفتابگردان یکی از بهترین انواع روغنها می باشد که از دهه ۶۰ تا کنون با ما همراه بوده و در مراکز فروش یافت می شود ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربردها، ویژگیها و خواص روغن آفتابگردان که باعث محبوبیت این نوع روغن شده است بیشتر آشنا کنیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

غن آفتابگردان یک روغن گیاهی محسوب می شود که نه تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه می تواند خواصی را نیز در پی داشته باشد روغن آفتابگردان یزد یکی از بهترین انواع این نوع روغنها می باشد که با کمترین مواد شیمیایی تولید شده و مواد افزودنی و نگهداره در این روغن بسیار کم می باشد.

علاوه بر اینها روغن آفتابگردان برعکس روغن زیتون دارای نقطه دود بالایی می باشد که همین امر باعث شده است این محصول به عنوان یک روغن عالی در پخت و پز و سرخ کردن غذاها محسوب شود.

پست بعدی

حاشیه های نور پهلوی/ ولیعهد ایرانی که حتی فارسی بلد نیست + تصاویر

ش سپتامبر 3 , 2022
همشهری آنلاین نوشت : چندوقت ‌پیش فرح دیبا اعلام کرد اگر روزی پسرش شاه ایران شود، جانشینش نور پهلوی دختر رضا خواهد بود. در این مطلب گذری داریم به احوالات نور پهلوی. شاهزاد خانمی که حتی فارسی بلد نیست!

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000