پیروزی عجیب بنفیکا در دقیقه ۱۰۱

اعتمادآنلاین|

صدرنشین لیگ پرتغال در دیداری عجیب که دو اخراجی داشت توانست در دقیقه ۱۱ وقت اضافه نیمه دوم برابر ویزلا به برتری برسد.

به گزارش ایسنا، بنفیکا در ورزشگاه دالوز در هفته پنجم لیگ پرتغال توانست با گلزنی در دقیقه ۱۰۱ در دیداری عجیب ۳ امتیاز خانگی را برابر ویزلا به دست بیاورد تا صدرنشینی خود را در این فصل حفظ کند. بنفیکا ابتدا با نتیجه یک بر صفر از حریف خود عقب افتاد ولی در ادامه ۲ بر یک به برتری رسید.

دیوید نرس در دقیقه ۷۶ بازی را به تساوی کشاند و در وقت اضافه اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. گونسالو راموس در دقیقه ۱۰۲ از بنفیکا از زمین بازی اخراج شد. در ادامه فابیو وریسیمو داور بازی در ثانیه‌های پایانی بازی تصمیم بد دیگری گرفت و یک پنالتی مشکوک به سود بنفیکا اعلام کرد که ژائو ماریو در دقیقه ۱۰۱ آن را تبدیل به گل کرد و بلافاصله نیز از داور کارت قرمز گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

به این ترتیب ۱۲ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم لحاظ شد که در دقیقه ۱۱ وقت اضافه یعنی دقیقه ۱۰۱ بنفیکا به چیزی که می‌خواست رسید و توانست با این گل ۳ امتیاز را حفظ کند.

این نهمین برد متوالی برای تیم راجر اشمیت بود که به طور موقت با پنج امتیاز اختلاف آن‌ها را در صدر جدول لیگ پرتغال قرار می‌دهد.

در ادامه دیدارهای این هفته لیگ پرتغال، پورتو از ساعت ۱۲ بامداد فردا باید در خانه ژیل ویسنته به میدان برود و با توجه به شکست پورتو در هفته قبل، در این دیدار یاران طارمی نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز دارند تا فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهند.

پورتو بعد از این دیدار باید چهارشنبه شب هفته جاری در لیگ قهرمانان اروپا در مادرید برابر اتلتیکومادرید قرار گیرد که این دیدار اولین دیدار این فصل پورتو در لیگ قهرمانان خواهد بود.

پست بعدی

درصورت نیاز واشینگتن را برای عملیات نظامی علیه ایران قانع می‌کنیم

ش سپتامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| امیر آویوی، مدیر مجمع دفاع و امنیت رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که اگر توافق هسته ای گروه ۱+۴ با ایران امضا شود، روشن است که اسرائیل به مطالبه گری برای دستیابی به تمام قدرت هایی نیاز پیدا می کند که بتواند از خود دفاع کند. به گزارش ایرنا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000