آخرین جزییات ساخت ایستگاه فضایی توسط نیروی هوافضا سپاه

اعتمادآنلاین|

روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه اظهارات منتسب به سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده این نیرو مبنی بر ساخت ایستگاه فضایی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، در پی انتشار خبری منتسب به سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها درباره آغاز ساخت ایستگاه فضایی شهید تهرانی مقدم در ایام دهه فجر، روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در اطلاعیه ای با تکذیب این خبر تاکید کرد: نیروی هوافضای سپاه در حال حاضر برنامه ای در این خصوص در دستور کار خود نداشته و از رسانه‌ها انتظار می‌رود اخبار این نیرو را از منابع و مراجع رسانه ای رسمی سپاه دنبال کنند.

پست بعدی

انتقاد از حضور روحانیون در بانکها:روحانیت نباید در هیچ کار اجرایی حضور یابد/مگر هر بانک قواعد شرعی خاص خودش را دارد که برای هرکدام ناظر فقهی لازم است؟

ش سپتامبر 3 , 2022
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: معروف است که زیان «دفاع بد» بیشتر از «حمله و تخریب» است. این، نکته حکیمانه‌ایست که متأسفانه مورد توجه بعضی از مسئولین ما قرار نمی‌گیرد و از این رهگذر کشور و ملت و نظام دچار خسران‌های زیادی می‌شوند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000