خرید شاه میگو پفکی بوشهر

در کشور ایران قیمت شاه میگو در بندر عباس بوشهر و اردبیل متفاوت می باشد. شاه میگو از پرطرفدارترین خوراکی می باشد که از ارزش غذایی بالای می باشد که در هر 100 گرم شاه میگو 89 کیلو کالری وجود دارد که در ان کربوهیدرات صفر می باشد. البته قند و فیبر خوراکی ندارد و چربی 2 در صد دارد و 19 گرم پروتین وجود دارد که از ویتامین ها مثل ویتامین ب 1 و ب 2، نیاسین، پانتوتنیک، ویتامین، ب 6 و فولیک را دارد. شما می توانید با خوردن این شاه میگو از مواد معدنی بالای برخوردار باشید که عبارتند از کلسیم، منیزیم، اهن، پتاسیم، فسفر، و روی می باشد. در کشور های خارجی شاه میگو یا لابستر را به صورت زنده به داخل اب جوش انداخته تا به این سبک کشته و به صورت کامل پخته شود.

باید بدانید که با گرفتن شاه میگو بوشهر می توانید تفاوت قیمتی را داشته باشید تا یک محصول ارزان قیمت و با کیفیت بدست بیاورید. شاه میگو از جمله گونه های بوده که وابستگی زیادی به بستر آب های ساحلی دریا داشته و فاقد مهاجرت‌های طولانی می باشد به همین دلیل ذخایر این گونه در یک منطقه با یک کشور محدود و فاقد تغییرات ناشی از مهاجرت های جمعیت این گونه شاه میگو می باشد. همچنین ذخایری از آبزیان با ایجاد یک تعادل طبیعی دارای ویژگی های خاص بوده و هرگونه برداشت و صید از ذخایر این گونه میگو در صورت عدم توجه به وضعیت کمی و کیفی باعث به هم خوردن تعادل جمعیت شاه میگو می‌شود و نهایتاً نابودی نسل آنها می گردد.

خرید شاه میگو زنده

شرکت های متعددی در بازار کشوردر زمینه بسته بندی و فروش شاه میگو مشغول هستند و هرچه کیفیت بسته بندی بالاتر باشد قطعا از فروش بهتری نیز برخوردار است.در فروش شاه میگو زنده ظاهر آن بسیار مهم است که محکم باشد و گندیدگی نداشته باشد، در غیر این صورت میزان فروش کاهش می یابد. البته میزان صادرات شاه میگو همیشه بر قیمت آن در بازار داخلی اثر گذار است  و در هر بازه زمانی که صادرات آن افزایش پیدا کند قیمت آن در بازار داخلی افزایش می یابد.یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت میگو اثر گذار است حجم خرید آن می باشد یعنی خرید به صورت عمده ارزان تر خواهد بود.

شاه میگو یکی از غذاهای گران محسوب شده و ارزش غذایی بالایی دارد و نظر افراد زیادی را به خود جذب کرده است اما به سبب قیمت بالای آن خیلی از افراد امکان تهیه و مصرف آن را ندارند. قیمت خرید شاه میگو زنده با توجه به اندازه های مختلفی که در بازار موجود است، همچنین نوع دریایی  پرورشی آن متفاوت می باشد.ایران نیز به سبب داشتن خطه ساحلی در جنوب و خلیج فارس همچنین خطه ساحلی در شمال سالانه مقادیر زیادی از این نوع میگو را وارد بازار می کند. باتوجه به شاه میگو هم به صورت دریایی و پرورشی در کشور ما وجود دارد. خرید شاه میگوی زنده محدود به زمان خاصی نیست و در تمامی فصول سال از رونق بالایی برخوردار است.

شاه میگو پفکی

شاه میگو پفکی از ترکیب شاه میگو، تخم مرغ، ماست، آرد، بکینگ پودر، مقادیری آبلیمو، پیاز،  زعفران با نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه تهیه می شود؛ شاه میگو پفکی را برای خوشمزه تر شدن باید در مقدار زیادی سس گوجه خوابانده شود. انواع میگو و به ویژه انواع شاه میگو یکی از سخت پوستان دریایی بسیار خوشمزه و مغذی می باشد که به عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار دریایی در سراسر جهان و منبعی سرشار از منابع عظیمی از کلسیم، ید و پروتئین است. نکته قابل توجه این است که بدانید به دلیل عدم وجود آهن، رنگ خون این آبزی آبی رنگ می باشد. در عین حال باید توجه داشت که خون آبی رنگ میگو حاوی مقادیر متنابهی از مس است؛ شاه میگو در واقع یکی از زیر مجموعه های خانواده میگو و در زمره تنوع زیستی میگو و خرچنگ دریایی تلقی شده که در سراسر جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

پیش از اینکه به معرفی شاه میگو پفکی پرداخته شود، باید به خواص شاه میگو در سطح وسیع تری اشاره کنیم. مواد مغذی موجود درشاه میگو بسیار زیاد است و مصرف شاه  میگو می تواند در منظم شدن  فشار خون و بسیاری از بیماری هایی ناشی از آن و درموارد بسیاری توسط پزشکان و به افرادی که می خواهند بهبود آنها تسریع شود،  توصیه می شود. مواد مغذی میگو آن قدر زیاداست که با مصرف شاه میگو به صورت هفته ای یک بار می تواند بسیاری از بیماری ها را کنترل و حتی به درمان آن بینجامد. با مصرف این ماده غذایی به جای گوشت قرمز،می توانیدشرایط بدنی بسیار مناسبی داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده، گوشت شاه میگو بسیار شیرین و لذیذ است که می تواند در طبخ محصولاتی نظیر شاه میگو پفکی و در مصارف خانگی و رستورانی مورداستفاده قرار گیرد. شاه میگو پفکی که از شاه میگو اعلا تهیه می شود، دارای مقادیر بسیار بالایی پروتئین و درعین حال چربی بسیار کم و مقدار باور نکردنی سلنیوم درگوشت آن است.

پست بعدی

خرید شیرآلات اهرمی پلیمری مشهد

ج سپتامبر 2 , 2022
امروزه برای باز و بسته شدن فشار آب نیازمند وسیله ای هستیم که بتواند فشار آب را کنترل و تنظیم کند که با نام شیرآلات شناخته می شود. شیرآلات انواع مختلفی دارد که نوع اهرمی آن دارای تنوع جنس نظیر ورق استیل، پلاستیکی، پلیمری و برنجی می باشد و دارای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000