زن ۶۶ ساله با اهدای عضو جان یک بیمار را نجات داد

زن ۶۶ ساله با اهدای عضو جان یک بیمار را نجات داد

فاطمه بخشی بانوی خانه‌دار ساکن ساری، در سفر آسمانی‌اش، روشنی بخش خانه یک بیمارِ درصف پیوند شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، دکتر علیرضا نیکزاد، مسئول واحد شناسایی و فراهم اوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: زنده یاد فاطمه بخشی ۶۶ ساله به علت سکته مغزی به بیمارستان امام خمینی ساری انتقال یافته بود که متاسفانه تلاش گروه درمانی برای نجاتش اثربخش نبود و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
وی گفت: در پی تایید مرگ مغزی فاطمه بخشی، خانواده ایثارگرش با علم به غیر قابل برگشت بودن مرگ مغزی، اعضای حیاتی عزیزشان را به بیمارانِ درصف پیوند هدیه کردند تا روح بلند ایشان در سفر آسمانی اش جابخش هم وطنان نیازمند هم باشد.
دکتر نیکزاد با گرامیداشت نام و یاد جانبخش فاطمه بخشی، از خانواده ی نیک اندیش ایشان که با رضایت به اهدای عضو، جان یک بیمار درصف پیوند کبد را نجات دادند، قدردانی کرد.

علاقه‌مندان برای راهنمای دریافت کارت اهدای عضو می‌توانند به نشانی www.ehdacenter.ir مراجعه کنند، یا کد ملی خود را به شماره ۳۴۳۲ ارسال کنند.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

آماده باش مراکز بهداشتی؛ روند مبتلایان به کرونا صعودی شد

پ فوریه 3 , 2022
مهر نوشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت از ابلاغ مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا به معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی و اعلام آماده باش به تمام مراکز بهداشتی کشور با ورود به موج ششم کرونا خبر داد. کمال حیدری گفت: در روزهای اخیر شاهد روند صعودی تعداد مبتلایان ناشی از گسترش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000