کارمندان زن ساعت ۱٢ تعطیل شوند و به نیابت از حکومت در سنگر خانواده خدمت کنند

اعتمادآنلاین|

استاندار فارس گفت: برای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده و درصدد هستیم که بانوان متاهل که کارمند ادارات استان هستند بتوانند ساعت ۱۲ به منزل بروند و در سنگر خانواده، به جامعه خدمت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدهادی ایمانیه روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: با این‌ کار بانوان می‌توانند هم به نیابت از حکومت به وظیفه اداره خانواده بپردازند و هم در این ساعات آموزش‌های مجازی چگونگی سطح زندگی را فرا بگیرند. این کار می‌تواند آثار فرهنگی عمیق و پایداری در کشور بگذارد.

استاندار فارس ادامه داد: بودجه‌های تخصیص یافته به حوزه فرهنگی شایسته حرکت‌های فرهنگی کشور و اهدافمان در این عرصه نیست.

ایمانیه بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه نوشتن بودجه هستیم و شهریور موقع نوشتن بودجه‌هاست، درخواست ما این است که مسئولان ذیربط با تمام قوا به بحث بودجه ۱۴۰۲ ورود کنند و به شکل جدی به مسائل فرهنگی هم از نظر نرم‌افزاری و هم سخت افزاری توجه شود.

پست بعدی

حوادث در منطقه الخضراء شبیه به جنگ بود

پ سپتامبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| جمعه عناد، وزیر دفاع عراق در گفتگویی با خبرگزاری رسمی عراق (واع) اظهار کرد: یگان‌های ارتش عراق در مواجهه با تحولات اخیر منطقه الخضراء بسیار حرفه‌ای عمل کردند، مسؤولیت نیروهای امنیتی حفاظت از تظاهرکنندگان و مردم است و آنها برای جلوگیری از هرگونه درگیری ایست‌هایی ایجاد کردند. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000