شما نظر بدهید/ موافق نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی هستید یا خیر؟

شما نظر بدهید/ موافق نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی هستید یا خیر؟

نظارت تلویزیون بر شبکه نمایش خانگی افزایش پیدا کرده است خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد نظرشان را درباره این موضوع بگویند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تا سال ۱۴۰۰ پلتفرم شبکه‌نمایش خانگی، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود اما در یک تغییر و تحول ناگهانی این وظیفه به تلویزیون و واگذار شد و صداوسیما تلاش کرد با ایجاد سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر نظارت خود بر وی.او.دی‌ها را گسترش دهد و حالا پس از گذشت یک سال، نظارت بر شبکه نمایش خانگی کماکان توسط تلویزیون انجام می‌شود و همین موضوع باعث شده تا سخت‌گیری‌ها و ممیزی‌هایی که بر شبکه نمایش خانگی اعمال می‌شود بیش از پیش باشد و نظارت صدا و سیما بر آثار تولید شده در پلتفرم‌ها اندازه سریال‌های تلویزیونی باشد.

این موضوع اخیرا باعث ناراحتی و اعتراض سازندگان و حتی برخی از مخاطبان شده چون در کاهش کیفیت آثار تولید شده تاثیر گذار بوده است.

از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم نظرتان را درباره نظارت تلویزیون بر شبکه نمایش خانگی برای ما بنویسید.

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

مهدی تاج در فدراسیون فوتبال حاضر شد

چ آگوست 31 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی تاج روز گذشته با کسب ۵۱ رای از اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد و به این مجموعه بازگشت. به گزارش خبرورزشی، رئیس جدید فدراسیون فوتبال صبح امروز به ساختمان فدراسیون رفت تا به صورت رسمی کار خود را در این مجموعه آغاز کند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000