توافقنامه‌ای را برای تقویت همکاری با ژاپن امضا کرد

اعتمادآنلاین|

یاسوکازو هامادا – وزیر دفاع ژاپن در یک کنفرانس مطبوعاتی با بنی گانتس -وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که از برقراری روابط نظامی قوی‌تر با رژیم صهیونیستی به عنوان ابزاری برای تامین امنیت «منطقه آزاد دو اقیانوس هند و آرام» استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، از سوی دیگر، بنی گانتس مدعی شد که تقویت همکاری‌های دفاعی «70 سال روابط عالی بین دو طرف را به سطح استراتژیک ارتقا می دهد».

وی همچنین ادعا کرد که همکاری بین ژاپن و رژیم صهیونیستی در ابعاد گسترده‌تر از فناوری دفاعی گرفته تا تبادل اطلاعات و فعالیت‌های نظامی، «توانمندی دفاعی دو طرف و همچنین کمک مشترک ما به صلح و ثبات در منطقه و سراسر جهان را افزایش می‌دهد».

پست بعدی

روسیه خبر بازگشایی سفارتش در عدن را تکذیب کرد

س آگوست 30 , 2022
اعتمادآنلاین| «یوگنی کوروف» مسئول سفارت روسیه در یمن امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به صورت رسمی صحبت‎‌های مطرح شده در رسانه‌های وابسته به شورای ریاستی مورد حمایت ائتلاف متجاوز به یمن پیرامون بازگشایی سفارت روسیه در عدن را تکذیب کرد. به گزارش ایرنا، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000