امکان ریشه‌ کنی آبله میمونی در اروپا وجود دارد

اعتمادآنلاین|

مقامات سازمان جهانی بهداشت امروز (سه شنبه) با بیان اینکه این امکان وجود دارد تا شیوع بیماری آبله میمونی در اروپا برطرف شود به شواهدی تاکید کردند که نشان میدهد موارد ابتلا در چند کشور روند کاهشی دارد.

به گزارش ایسنا، کارشناسان اظهار داشتند: با توجه به کمبود واکسن و مدت زمان لازم برای تزریق واکسن و اثرگذاری آن، به نظر میرسد عواملی مانند تشخیص زودهنگام که منجر به قرنطینه زودتر بیماران می شود و تغییرات رفتاری نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، "هانس کلوگه"، مدیر دفتر اروپایی سازمان جهانی بهداشت نیز گفت: باور داریم میتوان با انتقال انسان به انسان بیماری آبله میمونی در منطقه مقابله کرد.

پست بعدی

مرز مهران همچنان بسته است

س آگوست 30 , 2022
اعتمادآنلاین| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، علی‌رغم اعلام باز بودن مرز مهران؛ اما تا حصول اطمینان از برقراری امنیت کامل زوار با توجه به شرایط داخلی کشور عراق و تا اعلام توسط ستاد مرکزی اربعین کشور، همچنان از خروج زوار از مرز ممانعت می‌شود. به گزارش ایرنا، گفتنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000