مسائل اقتصادی و سیاست خارجی توجه دولت را به فرهنگ کم نکرده است

اعتمادآنلاین|

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری در پاسخ به ابهامات مطرح شده از سوی خبرنگار روزنامه اعتماد درباره اولویت نبودن فعالیت‌های مدنی، فرهنگی، حزبی و…گفت: هرچند دولت همواره اعلام کرده موضوعات اقتصادی را به عنوان اولویت مد نظر دارد، اما اینگونه نیست که نسبت به سایر حوزه‌های فرهنگی و هنری بی‌تفاوت بوده باشد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رئیس‌جمهور گفت: در پاسخ به بخش نخست سوال شما در خصوص توجه به مسائل فرهنگی، اگر عملکرد دولت سیزدهم را با پیشینیان یعنی روسای جمهور قبل با عدد و رقم مقایسه شود، مشخص می‌شود که قابل قیاس با دولت‌های گذشته نیست. این توجهات، جدای از توجهی است که سایر ارگان‌های دولتی مانند وزارت ارشاد و…نسبت به هنرمندان و اهالی فرهنگ داشته‌اند.

رئیس دولت سیزدهم در ادامه تاکید کرد: باید دید آیا دولت در خصوص وقتی که باید میان اقشار مختلف توزیع کند، برای اهالی فرهنگ و هنر کم گذاشته است؟ آقای وزیر فرهنگ و ارشاد در جلسه هستند و امیدواریم، عدد این توجه‌ها، نشست‌ها و حمایت‌ها در اختیار رسانه اعتماد و سایر رسانه‌ها گذاشته شود.

رئیس افزود: آمار نشست‌هایی که من با شعرا، اساتید، معمان، فرهیختگان و…همچنین بازدید از محافل هنری و فرهنگی و توجه مالی و مادی داشته‌ام به نسبت گذشته بسیار افزایش داشته است.

رئیس‌جمهور اما نسبت به بخش دوم پرسش اعتماد در این خصوص فرسایشی شدن مذاکرات و اینکه آیا بهتر نبود برجام در اسفند سال ۹۹ امضا می‌شد تا فشار کمتری متوجه مردم شود؟ سکوت کرد، سکوتی که در پایان نشست شکست و رئیس‌جمهور توضیحاتی درباره دستاوردهای ایران در مذاکرات یک ساله ارائه کرد.

پست بعدی

قیمت فروش دستگاه آندوسکوپی کودکان دست دوم

د آگوست 29 , 2022
به طور کلی دستگاه آندوسکوپی یک وسیله ی پزشکی است که داخل بدن بیماران و بخش های مختلف آن توسط دکتر متخصص رویت و در صورت نیاز نمونه برداری می شود تا بیماری احتمالی تشخیص داده شده یا به روند درمان کمک بشود. کار با این دستگاه به این صورت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000