ساپینتو کاپیتان اسبق استقلال را تبعید کرد

اعتمادآنلاین|

بعد از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال گزینه های متعددی برای دستیاری این مربی از بین پیشکسوتان باشگاه مطرح شد اما این فرصت در نهایت به خسرو حیدری رسید که پیش از این به عنوان مسئول استعدادیابی آکادمی استقلال فعالیت می‌کرد.

به گزارش خبرورزشی، کاپیتان سابق استقلال سرانجام به تمرینات این تیم رفت و به عنوان مربی ایرانی در کادرفنی مشغول به کار شد. چند روز قبل غیبت یک روزه حیدری در تمرینات اما شایعاتی را درباره ناراحتی او و ترک نیمکت استقلال به وجود آورد. با این حال باشگاه استقلال این شایعات را تکذیب و عکس هایی از بازگشت حیدری به تمرینات را منتشر کرد.

حالا اما با گذشت چند روز از آن اتفاق بار دیگر اخباری درباره ناراحتی خسرو حیدری از وضعیت خود در کادرفنی به گوش می‌رسد. در این خصوص شایعه شده که مربی آبی پوشان چندان مورد مشورت ساپینتو قرار نمی‌گیرد و او خودش از مصطفی آجورلو خواسته در بخش دیگری در استقلال فعالیت کند.

با این وجود حیدری همچنان به عنوان مربی در کادرفنی استقلال حضور دارد اما اینکه گفته می‌شود او در برخی تمرینات شرکت نمی‌کند باعث شده تا شایعات درباره جدایی‌اش از نیمکت دوباره داغ شود.

در این شرایط همه منتظر اعلام موضع رسمی باشگاه استقلال درباره خسرو حیدری هستند. اینکه پیشکسوت ارزشمند آبی ها در کدام بخش فعالیت خود را در این باشگاه ادامه بدهد، موضوعی است که شاید طی روزهای آینده بیشتر درباره‌اش اطلاعات کسب کنیم.

پست بعدی

قالیباف دوباره رئیس خواهد شد؟ / سه شنبه ، انتخابات هیات رییسه فراکسیون انقلاب اسلامی

ی آگوست 28 , 2022
همشهری نوشت :،جعفر راستی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: هدف فراکسیون متمرکز شدن روی موضوعات مهم کشور است و باید به این امر توجه ویژه داشته باشد و ان شاالله در دو سال بعدی موضوعات و مسائل مهم کشور به صورت جدی از سوی فراکسیون پیگیری خواهد شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000