مقصران حادثه قطار باید محاکمه شوند

اعتمادآنلاین|

محمدصالح جوکار در تذکر جدی به وزیر راه و شهرسازی با تسلیت جانباختن جمعی از هموطنانمان در حادثه واژگونی قطار مشهد – یزد، اظهار کرد: از درگاه خداوند متعال طلب غفران الهی برای جانباختگان این حادثه و طلب صبر و اجر برای خانواده این عزیزان و مصدومان دارم.

​به گزارش فارس، وی با اشاره به این‌که حادثه واژگونی قطار مشهد به یزد واقعا دلخراش بود، افزود: حق زائران امام رضا (ع) نبود که اینگونه با آنها رفتار شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیریت کارآمد داشتیم شاهد این اتفاق نبودیم و یقیناً سهل‌انگاری، ضعف مدیریت و ترک عمل کاملاً در این زمینه مشهود است، لذا انتظار داریم وزیر محترم راه و شهرسازی پیگیری کند که کمیسیون بررسی سوانح ریلی که متأسفانه در درون ساختار راه آهن است و تعارض منافع دارد، به طور مستقل و بدون گرایش و ملاحظات سازمانی موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم عزیز و قوه قضائیه اعلام کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یقیناً برخورد جدی دستگاه قضایی نسبت به مقصرین حادثه علاوه بر کاهش آلام خانواده‌های داغدیده، درس عبرتی برای مدیران نالایق باشد که نسبت به مسئولیت خویش پاسخگو نیستند و نظارت کامل بر کار خود ندارند.

جوکار در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این راستا اقدامات جدی از سوی مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران صورت گیرد.

پست بعدی

ببینید | حال از زبان دوست شنیدن چه خوش بود؛ برشی جالب از سخنان مرحوم دعایی در خصوص دکتر صالحی

ی ژوئن 12 , 2022
خدا رحمت کند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین، سید محمود دعایی را. حقیقتا هرچقدر در اوصاف کمال این مرد الهی و نازنین گفته و نوشته شود، حق مطلب ادا نمی شود. آنچانکه سعدی علیه الرحمه می فرمود: هر چه گفتیم در اوصاف کمالیت او، همچنان هیچ نگفتیم که صد چندین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000