قیمت خیار خاردار بوته ای اصفهان

زمانی‌ که این خیارها در معرض سرما قرار بگیرند می ‌توانند نسبت‌ به فصول گرما رشد بهتری داشته باشند اما لازم است بدانید تا دمای مناسب برای جوانه زدن خیار خاردار می ‌تواند 20 درجه سانتی‌ گراد باشد و اگر این دما در کمتر از 5 درجه سانتی ‌گراد قرار بگیرد ممکن است که میوه‌ ها تشکیل نشود یا دچار تغییرات بشوند.

بذر گیاه خیار خاردار تا یک‌ سال می ‌تواند به زندگی خود ادامه داده و به شما محصول بدهد و پس‌ از یک ‌سال از بین می‌ رود بهترین فصل برای کشت و پرورش خیار می‌ تواند فصل بهار باشد که در این فصل بیشترین باردهی را برای افراد دارد عمقی که باید بذر خیار در آن کاشته شود حدود 2 سانتی ‌متر است به این صورت که شما در مکانهای لازم حدود 2 سانتی ‌متر زمین را سوراخ می‌ کنید و بذر خود را درون آن می‌ کارید.

اگر بخواهیم اقدام به کاشت خیار خاردار بوته‌ ای کنیم لازم است تا در ابتدا بذر خیار را به مدت  24ساعت در آب خیس کنیم سپس بذرها را می ‌کاریم فاصله دو بذر کاشته‌ شده باید بین 50 تا 70 سانتی‌ متر باشد وجود این فاصله سبب می ‌شود تا شما خیارهایی با سایزهای مناسب داشته باشید البته اگر خیار کاشته‌ شده را برای تولید خیارشور می‌ خواهید می ‌توانید فاصله بین بذرها را کمتر بگیرید تا خیارهای کوچک‌ تری داشته باشید.

زمانی‌ که این خیارها در معرض سرما قرار بگیرند می ‌توانند نسبت‌ به فصول گرما رشد بهتری داشته باشند اما لازم است بدانید تا دمای مناسب برای جوانه زدن خیار خاردار می ‌تواند 20 درجه سانتی‌ گراد باشد و اگر این دما در کمتر از 5 درجه سانتی ‌گراد قرار بگیرد ممکن است که میوه‌ ها تشکیل نشود یا دچار تغییرات بشوند.

قیمت خیار خاردار

بسیاری از مردم ایران برای مصرف روزانه ی خود از خیار خاردار تغذیه می کنند و این خیار در سبد خرید اکثر ایرانیها است زیرا بیشتر سالادهایی که درست می کنند به خیار تازه نیاز دارد و بیشتر مردم خیار را به صورت خام و یا خیار شور خانگی میل می کنند.

خیار برای سالم نگه داشتن کلیه ها یک انتخاب حیاتی است زیرا خیار یک ادرار آور بسیار قوی است و به دفع سموم از بدن بسیار کمک می کند و همچنین خیار با داشتن مقدار زیادی فیبر برای مشکلات گوارشی مثل سوزش سر معده و ورم معده بسیار مفید می باشد و شما با قرار دادن مقداری خیار در رژیم روزانه خود می توانید به معده ی خود برای هضم غذا کمک کنید.

یکی از سبزیجات بسیار خوشمزه و پر کاربرد خیار خاردار است که این گیاه یکساله می باشد و قیمت خیار خاردار بستگی به کیفیت محصول تغییر می کند و همچنین خرید و فروش آن در تمام میادین میوه و تره بار انجام می گیرد.

خیار خواص بسیاری از جمله از بین بردن التهابات پشت چشم دارد و اگر چند تکه ورق خیار را پشت پلکهای خود بگذارید خیلی زود پف پلکهای شما از بین می رود و همچنین خیار برای افرادی که دارای دیابت هستند بسیار مفید است زیرا خیار دارای هورمونهایی است که پانکراس از آنها برای تولید انسولین استفاده می کند و به همین دلیل هم برای کنترل دیابت مفید می باشد.

خیار خاردار اصفهان

خیارها دارای ویتامین  Aبوده و برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند برای افرادی که به دنبال لاغز ی هستند ما مصرف روزانه خیار را پیشنهاد می کنیم که می توانید با استفاده ی روزانه از این محصول تا میزان زیادی به کاهش وزن خود کمک کنید و از آن محصول نیز استفاده ی زیادی نیز داشته باشید.

خیارها دارای کالری بسیار کمی می باشند و به افرادی که رژیم دارند بسیار این میوه توصیه می شود از خیار در موارد گوناگونی چون آب دوغ خیار، ماست خیار و مواردهای دیگری استفاده می شود که طرفداران زیادی دارد.

نمونه های زیادی در کشور وجود دارد که از خیار خاردار اصفهان گوناگون و نژادهای مختلف می باشند که خیار خاردار اصفهان از نمونه های بارز این محصولات می باشد و شما می توانید هر کدام از انواع این محصولات را خریداری فرمایید و از آن نیز استفاده کنید.

خیارها می توانند تا مدت زمان بسیار زیادی در یخچال باقی بمانند و خراب نشوند به همین علت برخی از افراد به صادر کردن این محصول به کشورهای دیگر نیز می پردازند باید دقت داشته باشید که هریک از این محصولات را باید در بسته بندیهای بسیار مناسب نیز قرار دهید و قبل از ارسال باید توجه داشته باشید که این محصولات دچار خرابی نباشند و سپس می توانید آنها را ارسال کنید.

پست بعدی

افزایش مرگ‌های بیمارستانی در اثر مصرف بی‌رویه آنتی‌بیوتیک

ش آگوست 27 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدمهدی فیض آبادی، رئیس انجمن میکروب شناسی ایران در نشست خبری بیست و سومین کنگره بین‌المللی میکروب شناسی ایران که در روزهای ۸ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود، گفت: مصرف بی رویه و غیر اصولی آنتی بیوتیک‌ها، فرایند مقاوم شدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000