دزدی از 60 خانه با شاه کلید

اعتمادآنلاین|

اعضای باند سارقان منزل در شهر کرج دستگیر شدند و به 60 فقره سرقت با استفاده از شاه کلید اعتراف کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در منطقه حصارک کرج و حوالی آن با یک شیوه مشابه، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان به صورت کاملا حرفه‌ای با شناسایی ساختمان‌های فاقد دوربین مداربسته با شیوه استفاده از شاه کلید وارد منازل شده و اقلام با ارزش منزل را به سرقت می‌برند.

سرانجام یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر کرج دستگیر شد. متهم ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۶۰ فقره سرقت منزل با همدستی 2 نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه 2 همدست متهم نیز در شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در خصوص این پرونده یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: کارشناسان ارزش اقلامی را که توسط این باند به سرقت رفته را حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

پست بعدی

«رستم» کابینه رفتنی شد ؟ / رونمایی از جایگزین وزیر راه در صفحات مجازی

ش آگوست 27 , 2022
شرق نوشت : تصمیم برای معرفی نیکزاد به این دلیل گرفته شده که مخالفان رستم قاسمی ازجمله در دولت، معتقدند در مدت وزارت او طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت نداشته … معاون اول دولت، از علی نیکزاد برای اداره وزارت راه برنامه خواسته و نیکزاد برنامه خود را ارائه کرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000