فروش دسته گل میلیاردی در بهشت زهرا/ فروشنده شیاد دستگیر شد

اعتمادآنلاین|

فردی که در پوشش گل‌فروش سیار بهشت زهرا«س» دست به کلاهبرداری میلیاردی زده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران مراجعه کردند و مدعی شدند مبالغی به صورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

پس از اخذ اظهارات مالباختگان بررسی این پرونده در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه قربانیان این پرونده بعد از خرید گل از یک دستفروش نزدیک بهشت زهرا«س» تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل‌فروش روزهای پنج شنبه و جمعه در بهشت زهرا«س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده است.

ماموران با بررسی‌های تکمیلی و همه جانبه و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی موفق شدند این فرد را شناسایی و پس از تشریفات قضایی، مجرم را حین ارتکاب جرم دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل کنند.

متهم پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شکات پرونده و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به کلاهبرداری از بیش از 30 نفر با این روش به ارزش حدود 10 میلیارد ریال اعتراف کرد و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشت.

پست بعدی

به دنبال کشورگشایی نیستیم؛ برای هر تهاجمی پاسخی محکم داریم

ش آگوست 27 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس روز شنبه از نمایشگاه صنعت دفاعی در محل سازمان صنایع دفاع بازدید کرد و در ادامه در نشستی با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه گفت: از زحمات عزیزان وزارت دفاع از شخص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000