زورگیر خشن از کشور همسایه به تهران آمده بود

اعتمادآنلاین|

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری تبعه یکی از کشورهای همسایه که به صورت تکرو و با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد خبر داد و گفت: سارق در تحقیقات ابتدایی به بیش از ده‌ها فقره زورگیری اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی در جنوب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: بررسی‌های ابتدایی کارآگاهان نشان داد، راکب موتورسیکلت سارق حرفه‌ای و گوشی‌قاپ به‌عنف است و چند روز قبل نیز با ماموران پلیس درگیر و متواری شده بود.

سرهنگ گورزی تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان بلافاصله برای سارق حرفه‌ای وارد عمل شدند و دستور ایست موتورسیکلت را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن متواری شد و با حرکات مارپیچ و ترمز‌های ناگهانی در خیابان‌های جنوبی تهران باعث خسارت به خودرو‌های شهروندان شد.

وی افزود: کارآگاهان در جریان این تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت را متوقف و با فنون رزمی سارق جوان را که قصد داشت به پلیس حمله کند را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی بیان کرد: متهم اهل کشورهای همسایه پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر بیش از ده‌ها فقره گوشی‌قاپی به عنف از شهروندان و حمله به ماموران پلیس اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت

پست بعدی

ادعای روزنامه جام جم درباره جزئیات متن نهایی توافق

ش آگوست 27 , 2022
اعتمادآنلاین| جام جم نوشت: آمریکا ساز بازگشت به برجام را کوک کرده، بدون آن که توانسته باشد پای برنامه موشکی و حضور ایران را در منطقه، به متن توافق باز کند.با توجه به جایگاه حاکمیتی جام‌جم این متن نشان از توافق نهایی و اجرای برجام و بازگشت همراه با عقب […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000