مرگ «هالینا هاچینز» را چه کسی رقم زد؟

اعتمادآنلاین|

«الک بالدوین» بازیگر و کارگردان باز هم دستیار کارگردان و مدیر تجهیزات فیلم «زنگار» را مسئول مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار این فیلم در حین فیلمبرداری سال گذشته در نیومکزیکو دانسته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از گاردین، «بالدوین» که با شکایت خانواده «هاچینز» رو به روشده است در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده که مقصر مرگ این فیلمبردار جوان در اکتبر 2021 نیست، علیرغم این که او با شلیک اسلحه‌ای که در دست داشت، «هاچینز» را به کام مرگ فرستاد و کارگردان فیلم «جوئل سوزا» را هم زخمی کرد.

او در گفتگویی با سی‌ان‌ان با اشاره به «هانا گوتیرز-رید» مدیر تجهیزات و اسلحه‌های فیلم «زنگار» گفت که او کسی است که گلوله‌ای واقعی را در تفنگ قرار داده و این کار وظیفه او این بوده که به مهمات نگاه کند و گلوله‌های مشقی و ساختگی در اسلحه قرار دهد، و قرار نبود هیچ گلوله‌ای واقعی در مجموعه وجود داشته باشد.

«بالدوین» با اشاره به این که روزی نیست که به مرگ «هاچینز» فکر نکند، انگشت اتهام را به سوی دستیار کارگردان «دیوید هالز» نیز نشانه رفت، چرا که او کسی است که اسلحه را «بالدوین» داده و اعلام کرده اسلحه سرد (با گلوله مشقی) است.

این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی در ادامه افزود: «نمی‌خواهم اینجا بنشینم و بگویم می‌خواهم آنها به زندان بروند یا زندگی آنها جهنم شود، اما می‌خواهم همه بدانند که این دو نفر مسئول این اتفاق هستند».

«هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله در تاریخ ۲۱ اکتبر سال گذشته میلادی در صحنه ساخت فیلم سینمایی «زنگار» با شلیک گلوله از سوی «الک بالدوین» بازیگر اصلی فیلم به شدت مجروح شد، گرچه «بالدوین» بعدها اعلام کرد که او اصلا ماشه را نکشیده است.

در جریان این حادثه «هاچینز» از طریق هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت درگذشت و «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز از ناحیه شانه مصدوم شد.

پست بعدی

ترفند ساده برای کلاهبرداری میلیاردی از 28 تهرانی

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| مردی شیاد که با تقاضای کارت به کارت کردن 28 فقره کلاهبرداری مرتکب شده بود، به دام افتاد. به گزارش اعتماد آنلاین، بیست و هشتم تیر ماه مالباخته‌ای به پلیس آگاهی مراجعه کرد و اظهار داشت: روز گذشته در خیابان ولیعصر در حال انجام عملیات بانکی بودم که مرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000