راز سرقت ۱۲۰ میلیاردی در شرق تهران پنهان نماند

اعتمادآنلاین|

راز سرقت ۱۲۰ میلیارد ریالی از یک شرکت خصوصی در شرق تهران فاش و مشخص شد سارقان از کارمندان همان شرکت بودند.

به گزارش اعتماد آنلاین، بیستم مرداد ماه وقوع یک فقره سرقت از شرکت خصوصی در محله حکیمیه و به سرقت رفتن ۴۰۰ هزار دلار از داخل این شرکت دریافت شد و رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری حکیمیه بر عهده گرفتند.

پی‌جویی‌های انتظامی ماموران نشان از داخلی بودن سرقت داشت و ماموران در بررسی‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه 2 متهم را در این رابطه شناسایی کردند.

ماموران پس از اخذ مجوزهای قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در 2عملیات منسجم و غافلگیرانه هر 2 متهم این سرقت بزرگ را دستگیر و دلارهای سرقت شده را از مخفیگاه آنها کشف کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهمان از کارمندان شرکت بودند ادامه داد: متهمان ۳۵ و ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت دلارها از شرکت اعتراف و کلیه دلارهای مکشوفه به مالباخته تحویل داده شد .

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به اقدام سریع و به موقع ماموران در دستگیری سارقان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 120 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

پست بعدی

سردار کوثری : سپاه در مذاکرات برجام دخالت نکرده / توافق نشود ، هیچ اتفاقی نمی افتد ، ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم

ج آگوست 26 , 2022
عصرایران نوشت:سردار کوثری در مورد برداشتن تحریم های سپاه بعد از توافق گفت: اصلا هیچگاه سپاه در مورد مذاکرات برجام دخالتی نکرده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000