انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از «گرانی‌ها، سختی معیشت مردم، اجاره بها و گرانی مسکن»

اعتمادآنلاین|

آیت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کردند: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

به گزارش جماران، این مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار شاهچراغی؛ استاندار قم با تسلیت ایام حزن اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به سابقه طولانی و درخشان شهر قم در ارادت به اهل بیت (علیهم السلام) پرداخت و اظهار کرد: ائمه معصومین (علیهم السلام) از قم به عنوان حرم خویش یاد کرده و اهل آن را ستوده اند.

وی در ادامه با اشاره به وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر قم افزود: شما در خدمت رسانی هم باید توجه ویژه به مردم متدین و انقلابی قم داشته باشید و هم باید رفاه زائران آن حضرت را مدنظر داشته باشید. باید شهر قم به عنوان مرکز جهان تشیع و نقطه شروع انقلاب اسلامی نمایانگر خدمات نظام مقدس اسلامی باشد.

آیت الله نوری همدانی اهمیت آبخیزداری و ایجاد فضای سبز در اطراف قم را یادآور شد و افزود: باید برنامه ریزی جامعی برای سرسبزی و عمران اطراف قم صورت گیرد و این یکی از اولویت های شما باشد.

آیت الله نوری همدانی دقت در استفاده از بیت المال را مسئولیت سنگینی عنوان نمود و خواستار توجه ویژه به بیت المال و جلوگیری از اسراف در آن شد و افزود: شما باید از سیره علوی در استفاده از بیت المال پیروی کنید و توجه داشته باشید این یک مسئولیت بسیار سنگینی است.

آیت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از گرانی های موجود و سختی معیشت مردم تصریح کرد: باید با اجرای برنامه های دقیق در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و با نظارت و کنترل مستمر بازار مشکلات و سختی ها را از پیش روی مردم برداشت.

وی در ادامه با انتقاد از اجاره بها و گرانی مسکن خاطر نشان کردند: امیدوارم با سعی و تلاش شما شاهد رفع تبعیض و بی عدالتی و ریشه کن شدن این مشکل باشیم.

آیت الله نوری همدانی یکی از برنامه های نظام اسلامی را ریشه کن نمودن فقر، بی عدالتی و جهل دانسته و یادآور شد: حضرت امیر مومنان (علیه السلام) هنگام اعزام مالک اشتر به مصر در نامه ای به او نوشتند: ای مالک! « إنّما عِمادُ الدِّینِ و جِماعُ المسلمینَ و العُدَّهُ للأعداءِ العامَّهُ مِنَ الاُمَّهِ ، فلیَکُن صَغْوُکَ لَهُم، و مَیلُکَ مَعَهُم»؛ مالک بدان ستون دین و سپر در برابر دشمن همین توده های مردم هستند. از این رو باید توجه و عنایت به مردم سر لوحه کارهای شما باشد.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار سردار شاهچراغی؛ استاندار قم به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد ۱۰ ماهه استانداری در حوزه ساخت مسکن، ترمیم و بهبود جاده های اطراف قم، مسئله آب شرب و آب رسانی اطراف قم، رفع موانع تولید و … پرداخت.

پست بعدی

لیر در بازار تهران رکورد سقوط را شکست

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| لیر ترکیه در روز جمعه به پایین ترین حد خود سقوط کرد زیرا معامله گران پس از کاهش غیرمنتظره نرخ بهره بانک مرکزی در روز پنجشنبه در مواجهه با تورم نزدیک به ۸۰ درصد شروع به فروش ارزهای خود کردند. به گزارش خبرآنلاین، در بازار تهران نیز لیر به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000