بحران آب در همدان هم پشت پرده دارد؟/ توضیحات دادستان همدان در خصوص قطعی آب

اعتمادآنلاین|

دادستان همدان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای پیگیری مسئله قطعی آب در این شهر، گفت: بانیان وضع موجود در هر سطحی باشند بازخواست می شوند، اما تا تحقیقات کارشناسانه و تخصصی انجام نشود نمی توان بدون دلیل بگیر و ببند داشته باشیم.

به گزارش انتخاب و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی موقرعنوان کرد: علاوه بر مسئله کاهش بارش ها و مسئله خسشکالی در چند سال اخیر،، عوامل و افرادی هم در رسیدن همدان به تنش آبی موجود مؤثر بوده اند.

وی اظهار کرد: بحران آب در همدان؛ مرتبط با کم کاری و ترک فعل برخی مسئولان در یکی دو سال اخیر نیست، بلکه عوامل متعددی پشت پرده است و شناخت این موارد نیاز به کار کارشناسانه، فنی و تخصصی دارد.

دادستان همدان افزود: بنابراین برای اعلام مقصر یا مقصران وضع موجود باید بررسی جامع و گسترده انجام شود، چرا که بدون تحقیق به طور یقین نمی توان گفت که کدام مسئول یا مسئولان ترک فعل داشته اند و بدون دلیل بگیر و ببند داشته باشیم.

خانجانی موقر با اعلام اینکه برای مسئله قطعی آب همدان پرونده قضایی تشکیل شده، تأکید کرد: بی شک بانیان وضع موجود و این قطعی آب در همدان در هر سطحی باشند بازخواست می شوند.

پست بعدی

جدی ، عضو هیات تفحص : انتشار گزارش فولاد مبارکه ، خلاف قانون بود

چ آگوست 24 , 2022
قضاوت در خصوص این گزارش باید توسط قوه قضاییه انجام شود، ما اجازه قضاوت نداریم وبه همین دلیل هم موافق انتشار این گزارش نبودیم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000