امیر قطر با نخست‌وزیر پاکستان دیدار کرد

اعتمادآنلاین|

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز (چهارشنبه) میزبان شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان بود. دو طرف در این دیدار به بررسی موضوعات مورد اهتمام پرداختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، امیر قطر با بیان اینکه با نخست وزیر پاکستان در خصوص تحکیم روابط دو کشور در زمینه های مختلف گفت‌وگو کرده است، خاطرنشان کرد: روابط تاریخی مستحکمی بین دو کشور وجود دارد.

وی همچنین اشاره کرد که تعدادی از موضوعات بین المللی و منطقه ای مورد اهتمام مشترک برای حمایت از ثبات منطقه و جهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری قطر خاطرنشان کرد که دو طرف بر تمایل خود برای تقویت مشارکت اقتصادی، افزایش مبادلات تجاری و افزایش سرمایه گذاری از طریق سازمان سرمایه گذاری قطر تأکید کردند.

پست بعدی

زورگیران خیابان انقلاب دستگیر شدند/ بازداشت ۲ کیف‌قاپ خارجی

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به برخی از پرونده‌ها و ماموریت های پلیس پیشگیری پایتخت در روز گذشته گفت: وقوع یک فقره زورگیری خشن از یکی از شهروندان در محله نامجو سبب شد تا دستگیری متهمان به تیم عملیاتی کلانتری نامجو سپرده شود و در همین راستا نیز ماموران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000