پودر ژله شکلاتی ساده تهران

همانطور که پیش‌ تر توضیح دادیم ژلاتین نه‌ تنها از گیاهان بلکه حتی از حیوانات نیز می‌ تواند تولید شود برای مثال ژلاتین می ‌تواند از رباط استخوان و غیره تشکیل بشود این اندام در حیواناتی مانند گاو و خوک معمولاً وجود دارد که پس ‌از جوشانده شدن اندامهای مورد نظر و خشک کردن آنها توسط اسیدها یا بازهای قوی درمان‌ شده و پس ‌از آن که از فیلتر مورد نظر عبور کردند کلاژن آنها استخراج می‌ شود سپس کلاژن استخراج ‌شده را خشک کرده و پس‌ از این ‌که آن را پودر کردند چند بار از الکهای مخصوص عبور می‌ دهند تا تبدیل به پودر ژلاتین بشود پودر ژله را می ‌توان به‌ صورت خانگی نیز تهیه کرد و از آن در تهیه انواع دسر، پیش‌ غذا و حتی به ‌عنوان یک میان وعده برای کودکان تهیه کرد.

یکی از خواص مهم رنگ خوراکی و پودر ژله تهران یا شهرهای دیگری که این پودر را تولید می‌ کند این است که به دلیل داشتن ویتامین دی می ‌تواند برای افسردگی بسیار مفید باشد همچنین آمینو اسیدهایی که در ژله وجود دارند می‌ توانند به کاهش استرس نیز کمک کنند پودر ژله غنی از کربوهیدرات است و همچنین به دلیل وجود ویتامینهایی که درون خود جای داده‌ است می ‌تواند سبب ارتقاء سیستم ایمنی بدن بشود ژله ‌ای که از پودر ژله تهیه می ‌شود. منبع غنی از اسید فولیک بوده بنابراین می‌ توانید با مصرف ژله به ‌سلامت موهای خود بسیار کمک کنید پودر ژله می‌ تواند حتی چربیهای بدن را از بین برده و سطح کلسترول بد را کاهش بدهد همچنین وجود ژلاتین در پودر ژله سبب شده‌ است تا نرمی خاصی را به مفاصل داده و از بروز التهابات مفصل جلوگیری کنند.

پودر ژله شکلاتی

امروزه اکثر مردم از دسرهای متنوع ای برای پذیرایی، از ژله شکلاتی و ژله پرتقال استفاده می کنند که برای درست کردن این خوراکی خوشمزه از پودر ژله استفاده می کنند. دسری آماده می کنیم که کام شیرین تری را سیر کند بدون عذاب وجدان، این یک ژله در شکلات است که چیزی شبیه یک خوراکی لذیذ است. ما به شما اطمینان می دهیم که اعتیادآور است و دستور تهیه آن هیچ تلاشی ندارد، قوام ملایم و ملایمی دارد، بنابراین ما آن را به همه کسانی که هوس شکلات دارند توصیه می کنیم که بهتر است آن را از یک روز قبل تهیه کنید، زیرا یک ژلاتین معمولی زمان بیشتری می برد. برای تهیه ژله فوری به چند تکه یخ نیاز دارید، در این روش پس از حل کردن پودر ژله در آب در حال جوش، از روش بن ماری استفاده کنید، به جای استفاده از یک فنجان آب سرد، از ۴.۳ فنجان یخ استفاده کنید.

یخ را داخل ژله داغ بریزید و پس از آب شدن پودر ژله شکلاتی آن را در یخچال قرار دهید، در نهایت در کمترین زمان یک ژله خوشمزه و سفت خواهید داشت. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از تهیه و سرو ژله متوجه شل بودن و قفل نشدن آن شده باشید که در آن لحظه ممکن است از خود بپرسید که چرا پودر ژله نمی چسبد؟ همانطور که گفته شد دلایل متعددی برای نچسبیدن ژله وجود دارد. با این حال، اگر ژله شما هنوز هم با رعایت این نکات آبکی است، می توانید با اضافه کردن مقداری پودر ژلاتین و گذاشتن دوباره آن در یخچال، مشکل را حل کنید، امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

پودر ژله ساده

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به دنیال طعمهای ساده هستید می توانید از پودر ژله ساده استفاده داشته باشید که بسیار خوش طعم و با کیفیت می باشد. این نوع پودر ژله برای دسرهایی ک همراه با میوه می باشد بسیار مناسب بوده به دلیل این که با داشتن شفافیت می تواند میوه های ریخته شده در ان را به خوبی نمایان کند همچنین برای افرادی که می خواهند حرفه ژله تزریقی را بیاموزند بهتر است از ژله ساده استفاده داشته باشند.

باید بدانید که برخی از افراد پودر ژله ساده را با دستور العمل معمولی تهیه می کنند به این گونه کخ پودر را در ظرفی ریخته و به آن یک لیوان آب جوش و آب سرد اضافه می کنند و به خوبی روی حرارت غیر مستقیم به هم می زنند تا یک مایع شفافی به دست آید سپس آن را در قالب مورد نظر ریخته و در یخچال فریزر به مدت چند ساعت قرار می دهند تا به خوبی ببند و بعد می توان آن را نوش جان کرد. برای این که بتوانید طعم بهتری را ایجاد کنید می توانید به جای استفاد از آب سرد از یک عدد بستنی وانیلی استفاده کنید که با استفاده از این روش با طعم بهتری رو به رو خواهید شد این پودر ژله برای افرادی که درای ناخنهای شکننده ای می باشند بسیار مفید می باشد.

پست بعدی

قیمت اردو خوری چوبی گرد شیشه ای

چ آگوست 24 , 2022
امروزه برای پذیرایی از مهمانان از ظروفهای مختلف دیگری برای پذیرایی استفاده می کنند که می توان به اردو خوری چوبی درب شیشه ای و سینی چوبی اشاره کرد که یکی از زیبا ترین انواع ظروفهای آشپزخانه می باشد. تا قبل اینکه ظروف چوبی در بازار رواج پیدا کند اکثر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000