مراسم تشییع پیکر منوچهر اسماعیلی برگزار شد

اعتمادآنلاین|

شهراد بانکی از گویندگان واحد دوبلاژ اعلام کرد که از حدود ساعت ۱۰ صبح امروز مراسم خاکسپاری مرحوم منوچهر اسماعیلی با حضور خانواده این هنرمند فقید، دوستداران و جمعی زیادی از اهالی دوبله مقابل سالن عروجیان بهشت سکینه کرج آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: تقریبا همه اهالی دوبله، از پیر و جوان در مراسم خاکسپاری استاد منوچهر اسماعیلی شرکت کرده‌اند و برای بدرقه این صدای ماندگار به خانه ابدی‌اش در بهشت سکینه کرج حاضر شده‌اند.

بانکی از حضور دوبلورهایی چون ناصر ممدوح، منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، جواد پزشکیان، اکبر منانی و … در جمع حاضران در مراسم نام برد.

پیکر زنده یاد منوچهر اسماعیلی، صدای ماندگار دوبله که ۳۱ مرداد ماه دار فانی را وداع گفت، در ردیف ۳۰ شماره ۶ بهشت سکینه کرج آرام می گیرد.

منوچهر اسماعیلی بر اثر ایست قلبی و عوارض ناشی از کرونا درگذشت.

پست بعدی

۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند به جای یارانه نقدی کالابرگ بگیرند، اما در عوض دولت ۷ قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل برگرداند

چ آگوست 24 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که تصمیم دولت برای حذف ارز تخصیصی به کالا‌های اساسی یکی از مهمترین تصمیمات اقتصادی دولت طی دهه‌های اخیر به شمار می‌آید. برای جبران پیامد‌های اقتصادی این تصمیم، مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱، دولت را مکلف به ارائه کالابرگ الکترونیکی کرده است. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000