وضعیت مبهم مطهری و یزدانی در استقلال

اعتمادآنلاین|

با اعلام مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال، وضعیت ۲ بازیکن استقلال برای حضور یا حضور نداشتن در این تیم مبهم است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته مشخص شد که ارسلان مطهری در لیست مازاد ساپینتو قرار دارد اما با پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی هیچ توافقی بین طرفین رخ نداد تا وضعیت مطهری در استقلال همچنان مبهم است.

براساس اعلام کسرایی، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال، باشگاه استقلال دیروز (یکشنبه) نام مطهری را از لیستش خارج کرده و به نوعی فسخ یک طرفه قرارداد رخ داده است اما به دلیل ابهاماتی که نامه باشگاه استقلال داشته، سازمان لیگ فوتبال طبق آیین‌نامه این سازمان، تصمیم‌گیری را در اختیار کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال قرار داده است تا وضعیت مطهری مشخص شود.

همچنین طبق اعلام کسرایی، نامه معافیت سیاوش یزدانی به سازمان لیگ فوتبال ارسال شده اما هنوز نام این بازیکن در لیست استقلال برای حضور در لیگ بیست و دوم وارد نشده است.

پست بعدی

تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام(ره)

س آگوست 23 , 2022
اعتمادآنلاین| اعضای هیئت دولت سیزدهم در آستان هفته دولت به آرمان‌های امام (ره) تجدید میثاق کردند. به گزارش فارس و مناسبت هفته دولت رئیس‌جمهور و اعضای دولت با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000