ابراز تاسف محمد مرندی برای قتل دختر دوگین؛ یک زن جوان کشته شده اما رسانه‌های غربی آن را تروریسم نمی‌خوانند

اعتمادآنلاین|

محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در واکنش به ترور چهره نزدیک به متحد ولادیمیر پوتین، در توئیتی نوشت:

«یک زن جوان کشته شده است، اما رسانه‌های غربی آن را تروریسم نمی‌خوانند. از این گذشته، من چندین بار به روسیه سفر کرده‌ام، اما به خاطر ندارم که در هیچ بحث به الکساندر دوگین اشاره‌ای شود. یاد گرفته‌ام به روایت‌های غربی درباره هیچ یک از مخالفان‌شان اعتماد نکنم.»

محمد مرندی

این اظهارات مرندی در پی این مطرح می‌شود که داریا دوگینا دختر الکساندر دوگین، کهنه‌سرباز و مفسر سیاسی روسی، کشته شد.

شبکه راشا تودی در این باره گزارش داد، این رویداد در بزرگراهی حدود ۲۰ کیلومتری غرب مسکو حدود ۲۱:۳۵ به وقت محلی رخ داد. تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که این انفجار درست در وسط بزرگراه اتفاق افتاد و اجزای منفجر شده به اطراف پرتاب شدند. این خودروی ویران شده که کاملا آتش گرفت، سپس به حصاری برخورد کرد.

به گفته سرویس‌های اضطراری فقط یک شخص داخل این خودرو بود و فورا پس از انفجار کشته شد. گزارش‌های اولیه نشان دادند که یک دستگاه منفجره خانگی ممکن است عامل این انفجار بوده باشد اما بازرسان هنوز علت انفجار یا انگیزه احتمالی را تایید نکرده‌اند.

اوایل شامگاه شنبه، الکساندر دوگین طی جشنواره‌ای درخصوص «سنت و تاریخ» سخنرانی کرد و دختر او هم به عنوان مهمان در آن حضور داشت. برخی از گزارش‌های تایید نشده نشان دادند که دوگین در ابتدا قصد داشت که به همراه دخترش این جشنواره را ترک کند اما بعدا تصمیم گرفت که خودروی جداگانه‌ای بگیرد و بدین ترتیب خودروی خود را به دخترش داریا داد.

پست بعدی

رونمایی از اینترنت کودک و نوجوان به زودی/ اتصال مدارس به فیبر نوری و شبکه ملی اطلاعات

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| عیسی زارع پور در سومین روز از سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، با بیان این‌که آموزش و پرورش در صدر وزارتخانه‌های مهم کشور است، گفت: مسئولیت شما مدیران آموزش و پرورش بسیار سنگین است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000