رگبار باران در ارتفاعات تهران از امروز تا چهارشنبه

اعتمادآنلاین|

براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید (با احتمال خیزش موقتی گردوخاک) پیش‌بینی می‌شود.

​به گزارش فارس، همچنین از امروز تا چهارشنبه در ساعات بعدازظهر تا شب، در نواحی شمالی افزایش ابر و در ارتفاعات رگبار باران با احتمال رعدوبرق مورد انتظار می‌باشد.

عدم تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها، عدم جابجایی عشایر کوچ‌رو، پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری و وزارت نیرو تا روز چهارشنبه توصیه می‌شود.

پست بعدی

کدام خواننده‌ها برای اجرای کنسرت به خارج از کشور رفتند؟

د آگوست 22 , 2022
ایسنا نوشت: همه ساله با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و صفر، برگزاری کنسرت‌ها در هر ژانری به مدت دو ماه متوقف می‌شود و برخی از هنرمندان موسیقی این فرصت را مغتنم شمرده و در این ایام خارج از کشور به برگزاری کنسرت می‌پردازند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000