دانشجوی 20ساله دانشگاه شیراز در خوابگاه خودکشی کرد

اعتمادآنلاین|

بنا به گفته مسئولان دانشگاه شیراز، یک دانشجوی پسر سال سوم رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز ساعت ۱۶ امروز به دلایل نامشخص خود را از سالن قرائت خانه در طبقه سیزدهم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز به پایین پرت کرد.

​به گزارش فارس، این دانشجوی ۲۰ ساله اهل داراب بود. علت این حادثه از سوی مسئولان این دانشگاه و دادستانی و حوزه انتظامی در حال بررسی است.

دانشگاه شیراز در این راستا بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

هوالباقی

با کمال تأسف و تأثر به اطلاع می‌رساند؛ در تاریخ دوشنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱، یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی ساکن خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز، اقدام به خودآسیب‌رسانی کرد که متأسفانه منجر به فوت ایشان شد و خانواده بزرگ دانشگاه شیراز را سوگوار کرد.

علت این اقدام اسف‌بار، نامشخص و در دست بررسی است.

دانشگاه شیراز، سوگوارانه این حادثهٔ غم‌بار را به خانوادهٔ محترم دانشجو، دانشگاهیان و همکلاسی‌های آن مرحوم، تسلیت عرض می‌نماید و برای آن عزیز تازه‌ درگذشته، آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی دارد.

ضمنا به‌دلیل حفظ حرمت خانواده داغدیده، از بیان مشخصات آن مرحوم معذوریم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پیشنهاد تمدید توافق غلات به مدت یکسال به مسکو ارائه شد

د نوامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| روسیه مشارکت خود در قرارداد غلات با میانجیگری سازمان ملل را پس از حمله اوکراین به کشتی هایش در دریای سیاه به حالت تعلیق درآورد. رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه گفت که پس از گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و مذاکرات وزیران دفاع ترکیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000