نتیجه دادگاه شکایت یکی از فرزندان ابتهاج در آلمان فردا اعلام می‌شود

اعتمادآنلاین|

در پی شکایت یکی از فرزندان سایه بر سر محل تدفین او امروز دادگاهی در آلمان برگزار شد. شنیده‌های اعتمادآنلاین از این جلسه دادگاه حاکی است که فرزند سایه و وکلای او نتوانستند قاضی را مجاب کنند در طول این سال‌ها رابطه سایه از ایران گسسته است. این در حالی است که رأی نهایی دادگاه فردا اعلام خواهد شد.

پیش از این قرار بود پیکر هوشنگ ابتهاج برای خاکسپاری به ایران منتقل شود، اما بعدتر اعلام شد که بنا به «مشکلات اداری» در کشور آلمان انتقال پیکر او به تعویق افتاده است. دلیل این تعویق اختلاف میان فرزندان «سایه» بر سر محل تدفین پیکر شاعر بود و رسانه‌ها از شکایت یکی از این فرزندان او به دستگاه قضایی آلمان خبر دادند.

پست بعدی

معترضان و ساکتان تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه اصفهان پس از ماه‌ها تحقیق و بررسی سه‌شنبه ۲۵ مرداد در صحن علنی مجلس قرائت شد و نمایندگان با ۱۶۸ رأی موافق با ارجاع آن به قوه قضائیه موافقت کردند. به گزارش ایسنا، البته طبق گفته غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس دستگاه قضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000