پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد سه‌زبانه شد

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، نسخه عربی پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد رونمایی و این پایگاه سه زبانه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ” سید ناصر نعمتی” اظهار کرد: عنوانی که دوره ششم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرده‌اند جهان‌شهر برکت و کرامت است، از این رو یکی از الزامات آن گسترش ارتباطات بین‌المللی و تقویت جریان تولید محتوا به زبان‌های مختلف است.

وی ادامه داد: پیش از این پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد به زبان انگلیسی رونمایی شده بود و با اضافه شدن زبان عربی به این پایگاه از این پس اطلاعات، اخبار و به طور کلی محتوای تولید شده در ارتباط با شهر مشهد به سه زبان ارائه می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد افزود: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد به آدرس (news.mashhad.ir) از امروز اخبار خود را به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر خواهد کرد.

پست بعدی

می‌جنگیم با سلبریتی‌ها/ در جنگ سیاسی با سلبریتی‌ها، شاید بتوانیم آنها را شکست دهیم اما پیش از آنها، خودمان جنگ را باخته‌ایم

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا طی یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: 1. بهانه این نوشته، واکنش‌ها به اظهارنظر علی کریمی، چهره مشهور فوتبالی درباره نذری‌دادن است که به گفته منتقدان در آن تخصص نداشته. حرف‌های او صرف‌نظر از درست یا نادرست‌بودن در فضای مجازی به‌سرعت منتشر شد. گروهی نیز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000