پشت پرده مشکل کاوه رضایی برای ثبت قرارداد با استقلال

اعتمادآنلاین|

مشکل شخصی کاوه رضایی باعث شده است تا این بازیکن نتواند قرارداد خود را با استقلال به امضا برساند. مشکلی که کاوه قول حل آن را داده بود اما…

به گزارش خبرورزشی، با این حال پشت پرده مشکل تازه ای که برای کاوه رضایی رخ داده است چیست؟

داستان کاوه مربوط به اقامت او است. او به دنبال گرفتن اقامت بلژیک است اما برای گرفتن اقامت دائم نیاز به ۵ سال سکونت در این کشور دارد. مشکل اینجاست که رضایی به مدت ۴ سال و هفت ماه اقامت خود را در بلژیک پر کرده و چند ماه برای اقامت دائم کم دارد.

در صورتی که او با استقلال قرارداد خود را به امضا برساند نمی تواند کارت اقامت دائم خود در بلژیک را دریافت کند و همین موضوع سبب باطل شدن سابقه ۴ سال و خورده ای او در بلژیک هم می شود و بعدا برای گرفتن کارت اقامت نیاز به شروع دوباره زندگی در بلژیک دارد.

این اتفاقات و نگرفتن کارت اقامت بلژیک سبب شده تا رضایی نتواند قرارداد خود را با استقلال به امضا برساند. یک مشکل شخصی که از ابتدا قرار بود خودش آن را حل کند.

پست بعدی

پاوربانک در حال شارژ، منزل یک شیرازی را به آتش کشید

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدهادی قانع با اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۳۲ دقیقه شب گذشته، ۳۰ مرداد ماه به مرکز ۱۲۵ اعلام و بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه ۸ با تجهیزات مورد نیاز، به محل اعزام شدند. ​به گزارش فارس، وی ادامه داد: بر اساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000