عاقبت دفاع از ناموس در برابر طالبان: زندانی و شکنجه

اعتمادآنلاین|

صدای افغانستان، تخار: گروه طالبان یک مرد را به دلیل دفاع از همسر اش در برابر نیروی استخبارات این گروه که قصد تجاوز جنسی به او را داشت، بازداشت و زندانی کردند.

منابع محلی امروز جمعه 21 اسد/ مرداد به خبرگزاری صدای افغانستان می‌گویند که یک عضو استخبارات گروه طالبان، نام قاری عبدالرحمان، چند شب‌پیش وارد خانه‌یک باشنده روستای کفتر علی در شهرستان خواجه بهاوالدین شده، قصد تجاوز جنسی به یک زن را داشته است.

به گفته منابع این عضو استخبارات طالبان از سوی مالک‌خانه، خلع سلاح شده، اما موفق شده که فرار کند.

منابع می افزایند؛ این عضو طالبان به نزد فرمانده امنیه این گروه به شهرستان خواجه بهاوالدین رفته و موضوع خلع سلاح شدن خود را به اطلاع او رسانده است؛ فرمانده طالبان اما این باشنده روستای کفترعلی را به دلیل خلع سلاح کردن یک طالب، بازداشت و به زندان انداخته است.

یک منبع محلی می‌گوید این فرد از سوی طالبان به شدت شکنجه شده و اکنون هم در زندان این گروه به سر می برد.

این در حالیست که چند روز پیشتر یک عضو دیگر استخبارات گروه طالبان به نام گلزار گجر، در شهرستان ورسج، به یک زن تجاوز جنسی کرد و پس از فاش شدن قضیه، این عضو طالبان به شهر تالقان مرکز تخار خواسته شده و در فرماندهی امنیه تخار، به یک وظیفه جدید گماشته شده است.

پست بعدی

تصویری واضح از لحظه حمله به سلمان رشدی+ ویدئو

ش آگوست 13 , 2022
اعتمادآنلاین| .

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000