مشکل کارلوس کی روش برای ورود به تهران حل شد

اعتمادآنلاین|

مهدی تاج نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، مسئله بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران را به طور رسمی در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده است.

به گزارش خبرورزشی، جالب است بدانید مشکل کارلوس کی‌روش برای وورد به تهران حل شده است. فدراسیون فوتبال به تازگی قسط آخر مالیات قرارداد این مربی را پرداخت کرده ابست. ۱ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان قسط آخر مالیات کارلوس کی‌روش بوده است.

در صورتی که مهدی تاج ۸ شهریور رییس فدراسیون فوتبال شود کارلوس کی‌روش خیلی زود چمدان هایش را برای سفر به تهران می‌بندد چرا که تیم ملی قرار است از ۲۰ شهریور تمرینات خود را آغاز کند. برنامه تیم ملی بازی با تیم امید در تاریخ ۲۵ شهریور است و ۴۸ ساعت بعد از این بازی ملی پوشان راهی اتریش خواهند شد.

بازی با تیم های اروگوئه و سنگال نهایی شده است. این دو بازی ۱ و ۵ مهر در اتریش برگزار می‌شود.

پست بعدی

توافق هسته‌ای توافقی «بد» است/ ناچاریم از خود در برابر پیامدهای توافق برجام محفاظت کنیم

د آگوست 22 , 2022
اعتمادآنلاین| شبکه الجزیره به نقل از بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره توافق هسته‌ای نوشت، «توافقی که با ایران روی آن کار می‌کنند، بد است و اسراییل ناچار است از خود حفاظت کند». به گزارش ایسنا، الجزیره در ادامه به نقل از گانتس آورده است، «این توافق با ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000