دیدار امیرعبداللهیان با خانواده حاجی ایرانی بازداشت‌شده در عربستان

اعتمادآنلاین|

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار شرحی از اقدامات وزارت امور خارجه و برنامه آتی برای آزادی و بازگشت این حاجی ایرانی به وطن را، برای خانواده وی تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان در این دیدار تاکید کرد: وزارت امور خارجه از هیچ تلاشی برای آزادی اتباع خود فروگذار نخواهد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در روزهای اخیر در گفت‌وگوی تلفنی با وزیران امور خارجه عمان و عراق خواستار کمک آنها برای آزادی هرچه زودتر این حاجی ایرانی شده است.

دیدار امیرعبداللهیان با خانواده حاجی ایرانی بازداشت‌شده در عربستان

امیر عبداللهیان، همچنین پنچشنبه هفته گذشته به‌صورت تلفنی با پدر این حاجی ایرانی گفت‌وگو کرده و گزارشی از آخرین‌های پیگیری وزارت امور خارجه برای آزادی این شهروند ایرانی را به وی ارائه کرده بود.

پست بعدی

آلمان تسلیحات کافی در اختیار اوکراین قرار می‌دهد/ ناتو هرگز تهدیدی برای روسیه نبوده است

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| اولاف شولتس صدر اعظم آلمان روز یکشنبه در یک نشست خبری اظهار کرد که کشورش به صورت منظم تسلیحات در اختیار اوکراین قرار می‌دهد. به گزارش ایسنا، شولتس همچنین گفت که ناتو تهدیدی برای روسیه نیست و ناتو و ایالات متحده آمریکا به پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000