قیمت سرنگ قلمی کوچک یزد

روشها و دستورالعمل خاصی وجود دارد که برای استفاده از سرنگ قلمی و یا دستگاه تست قندخون حتما باید آنها را رعایت کرد، طریقه استفاده از سرنگها بسته به نوع شرکت تولید کننده متفاوت می باشد افرادی که تا به اکنون از این قلم استفاده نکردند لازم است که با پزشک مورد نظر خود در این باره مشورت کنند. این نوع قلمها دارای قابلیت حمل و نقل می باشد و جابجایی آنها بسیار ساده و آسان است روش دیگر از ویژگیهای مهم این نوع قلمها اندازه و سایز کوچک سوزن می باشد که علاوه بر کاهش استرس باعث کاهش میزان درد تزریق نیز می شود.

عوامل مختلفی وجود دارند که بر قیمت سرنگ قلمی تاثیر مستقیم می گذارند، مارکی که قلم انسولین دارد، سایز سرنگ تولید شده و شرکت سازنده همه از جمله مواردی هستند که بر قیمت سرنگ قلمی تاثیر مستقیم دارد.

استفاده از سرنگ قلمی و همچنین دستگاه آر اف سوزنی دارای مزایا و فواید بسیاری می باشد، اولین ویژگی این نوع سرنگ مصرف آسان و ایمن آن می باشد، این قلم هم برای بزرگسالان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد این نوع قلم به علت داشتن دیال میزان دوز انسولین را به طور دقیق اندازه گیری کرده و فرد مبتلا با تنظیم آن می‌ تواند میزان دوز تزریقی را کنترل کند.

سرنگ قلمی کوچک

سرنگهای قلمی نسبت به دیگر سرنگها از لحاظ تزریق کردن بهتر است و دلیلش هم این است که این نوع سرنگ دارای جای دستی راحت و مناسب تر به هنگام تزریق است. همان طور که بیشتر شما نیز می دانید افراد دیابتی برای تزریق انسولین نیاز هست تا این کار را چندین مرتبه در طول شبانه روز انجام دهند و به همین منظور نیاز هست تا از سرنگهایی استفاده کنند که تزریق انسولین را برای آنها راحت و مناسب تر می کند.

برای استفاده از سرنگ به منظور تزریق انسولین می توانید از سرنگهای قلمی زیادی از جمله سرنگ قلمی کوچک استفاده کنید و البته باید به این مورد توجه کنید که سری سوزنی که قرار است تا مورد استفاده قرار دهید چقدر است و اگر مناسب برای سرنگ قلمی کوچک بود می توانید از این نوع سرنگ قلمی استفاده کنید.

برای انتخاب سرنگ قلمی برای تزریق باید به نوع انسولینی که می خواهید تزریق کنید نیز توجه کنید و باید به این عامل نیز همانند دیگر عوامل برای انتخاب سرنگ قلمی خود توجه کنید.

نکته دیگری که نیز باید بدانید این است که از سرنگهای قلمی برعکس دستگاه تست قندخون فقط برای بیماران دیابتی و در بحث تزریق انسولین استفاده نمی شود و در دیگر تزریقها نیز از این نوع سرنگها به طور زیاد و قابل توجهی استفاده می شود.

سرنگ قلمی یزد

وسیله ای که توسط آن می توان مایعات دارویی را به داخل بدن تزریق کرد سرنگ قلمی نام دارد که در اصل از کلمه یونانی به معنی لوله گرفته شده است این محصول در استان یزد و استانهای همجوار به دست مصرف کنندگان می رسد. استفاده از ابزارآلاتی همچون سرنگ توانست به مهار بیماریهای همه گیر کمک شایسته‌ ای نموده و در انجام جراحیها یا پیشرفتهای علم پزشکی موثر واقع شود این محصول که این روزها توسط کارخانجات متعددی تولید می‌ شود یکی از پرمصرف ترین ابزارآلات تزریقی به حساب می‌آید و در دسته بندیهای متفاوتی بر اساس حجم یا سوزن آن تقسیم می شود.

باید در نظر داشته باشید که با استفاده از سرنگ می توان مایعات درون بدن را نیز خارج متن در مواردی که احتیاج به خروج عفونت یا مایعات جمع شده در زیر پوست یا اندامها وجود دارد استفاده از سرنگ قلمی یزد یکی از بهترین روشها برای جلوگیری از عملهای جراحی می باشد و به کمک این وسیله می توانید مایعات را برای نمونه گیری یا موارد دیگر از بدن خارج نمایید.

برای تزریق مایعات مختلف احتیاج به سرنگهای در ابعاد متفاوت خواهید داشت به طور مثال برای تزریق واکسن یا تزریق انسولین از سرنگهای با قد کوتاه تر و سوزن نازک تر استفاده می شود.

همانطور که گفته شد بیشتر سرنگها از جنس پلاستیک ساخته می شوند و به صورت یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند ابداع این محصول به صد سال گذشته مربوط می شود که برای مصارف تزریقی یا نمونه‌گیری بسیار مناسب بوده اند.

ظرفیت سرنگها بر اساس سی سی محاسبه می شود تا کنترل حجم مایعات وارد شده یا خارج شده توسط تکنسین انجام گردد یکی از مهمترین قسمتهای تزریقات توجه به حجم موادی است که وارد بدن میشود یا باید از بدن خارج گردد.

پست بعدی

شاخص بورس بیش از 8 هزار واحد افت کرد

ی آگوست 21 , 2022
اعتمادآنلاین| در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5 میلیارد و 512 میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2 هزار و 944 میلیارد تومان در بیش از 294 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 8 هزار و 920 واحدی در ارتفاع یک‌ میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000