دستگیری قاتلان در بهمئی کمتر از ۱۲ ساعت

اعتمادآنلاین|

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل که به علت اختلافات قبلی در یکی از خیابان شهر لیکک به وقوع پیوسته بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

​به گزارش فارس، وی افزود: مأموران شهرستان بهمئی با کار اطلاعاتی هویت قاتلان را کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی را دستگیر کردند.

جمشیدی افزود: ماموران در این حادثه 5 نفر را دستگیر کردند که 2 نفر آنها به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه یک قبضه سلاح گرم در قتل استفاده شده بود، تصریح کرد: این سلاح به کار رفته در قتل کشف و ضبط گردید.

سرهنگ جمشیدی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

جمشیدی با بیان این که شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران بجای استفاده از خشونت و شیوه های غیر قانونی، به مراجع قضائی مراجعه کنند تا شاهد اینچنین اتفاقات ناگواری نباشیم گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با دعوت از دو طایفه بیژنی و شاه حسینی به آرامش گفت: چنین حوادثی واقعا جای بسی تاسف و نگرانی دارد، اما به هر حال عواقب متعددی مرتبت با اینچنین برنامه هایی است که آرامش را از مردم سلب کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر مسئله آرامش در شهرستان، امنیت خانواده ها دچار اختلال می شود و در خیلی از مسائل دیگر همچون اقتصاد، رفت و آمد و ازدواج های همشهریان، تاثیر منفی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه مردم شهرستان امنیت خود را حفظ کنند خاطرنشان کرد: مردم شهرستان مردمی فهیم با فرهنگ و اصالت غنی هستند که انتظار میرود به اخبار کذب و شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

پست بعدی

زلزله «اهل» فارس خسارتی نداشت

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| خلیل عبدالهی اظهار کرد: زلزله ای به بزرگی چهار ریشتر «اهل» در استان فارس را لرزاند؛ این زلزله در اشکنان نیز احساس شد و هم اینک ارزیابان و کارشناسان درحال بررسی خسارت های احتمالی ناشی از این زلزله هستند. به گزارش ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000