ژاپن پرواز هواپیماهای “اوسپری” را متوقف کرد

اعتمادآنلاین|

مقامات ژاپن این تصمیم را در پی تصمیم مقامات نیروی هوایی آمریکا برای تعلیق پرواز و عملیات هواپیماهای این مدل در رده‌های این نیرو به دلیل نقص فنی، اتخاذ کردند.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، پایگاه خبری بریکینگ دیفنس به نقل از یک سخنگوی فرماندهی واحد عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا (AFSOC) نوشت، تمامی ۵۲ فروند هواپیمای عمود پرواز مدل "سی.وی-۲۲ اوسپری" خود را به دلیل بروز "تعداد فزاینده‌ای از حوادث ایمنی" از جمله دو مورد رخ داده در شش هفته گذشته زمین‌گیر کرد.

به گزارش خبرگزاری کیودو، مقامات ژاپنی قصد دارند جزئیات ایرادات شناسایی شده هواپیماهای "سی.وی-۲۲" در ارتش آمریکا را شفاف‌سازی کرده و متعاقب آن بازرسی‌های بیشتری را روی هواپیمای "وی-۲۲" نیروی دفاع شخصی ژاپن انجام دهند. طبق گزارش‌ها، تا آن زمان، پروازهای هواپیمای عمودپرواز وی-۲۲ اوسپری این نیروی نظامی ژاپن متوقف خواهد شد.

این مدل هواپیماها عمودپرواز و چند منظوره بوده که قابلیت‌های برخاستن، پرواز و فرود عمودی که هلیکوپترها دارند را در کنار سرعت، برد و صرفه‌جویی‌های هواپیما برخوردار هستند. از سری هواپیماهای اوسپری عمدتا برای اجرای عملیات‌های ویژه در خاک "دشمن" استفاده می‌کنند.

واحد فرماندهی عملیات‌های ویژه نیروی هوایی آمریکا ۵۰ فروند از این مدل هواپیماها را در اختیار دارد.

پست بعدی

مرگ کوهنوردان در علم‌کوه کلاردشت

ش آگوست 20 , 2022
فارس نوشت: یک کوهنورد در منطقه علم کوه به دلیل سقوط در شکاف یخی جان خود را از دست داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000