بازی دوستانه تیم ملی لغو شد؟

اعتمادآنلاین|

قرار است تیم ملی در روزهای ۱ و ۵ مهر در اتریش با این دو تیم بازی کند. اسکوچیچ درخواست داده بود پیش از سفر به اتریش هم یک بازی دوستانه در تهران انجام دهد اما این موضوع امکان پذیر نیست؛ به این خاطر که تیم های خارجی نمی توانند در روزهای خارج از فیفا به تهران سفر داشته باشند و از سویی با شروع تمرینات تیم ملی تمرینات تیم های باشگاهی چند روزی تعطیل خواهد شد و تیم ملی نمی تواند پیش از سفر به تهران بازی دوستانه انجام دهد.

به گزارش خبرورزشی، روزهای فیفا در شهریور از ۲۸ آغاز می شود و تیم ملی در همین روز راهی اتریش می شود و سه روز بعد در اولین بازی دوستانه به مصاف اروگو ئه می رود. به نوعی بازی دوستانه تیم ملی در تهران لغو شده است.

در حالی قرار است به زودی لیست تیم ملی برای سفر به اتریش در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گیرد که برخی می گویند با برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در شهریور ممکن است سرنوشت اسکوچیچ هم تغییر کند.

پست بعدی

مشتریان سنتی آماده خرید دوباره نفت ایران

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید با وجود آنکه دوری چند ساله ایران از بازار جهانی نفت باعث شده بازگشت به این عرصه دشواری‌های خاص خود را داشته باشد، اما می‌توان بازار کشور را بازیابی کرد. به گزارش ایسنا، حمیدرضا صالحی اظهار کرد: ما پیش از دور اخیر تحریم‌های آمریکا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000